loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 519 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

بازی Epic war TD1.1.3 یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای شیفتگان سبک بازی Tower Defence می باشد . در این گونه بازی ها شما باید دستگاه هایی بسازید تا مانع از پیشرفت دشمنان شوید . تاورها(دستگاه) در طول بازی با گذشت زمان پیشرفت می کنند و تکامل می یابند . و به شم قدرت ساخت تاورهای قرتمند تری را می دهد . از این بازی لذت ببرید .

حجم : 69.2 مگابایت

IOD مورد نیاز : بالاتر از 4.0

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

مرتضی بازدید : 553 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Exilir Master 1.0 یک بازی زیبا ، فانتزی و بسیار جالب برای آیفون می باشد . شما در این بازی نقش یک شیمیدان که در دوران قرون وسطا میزیسته است را دارید که باید معجون های جادویی بسازید و آنهارا بفروشید و به بالاترین سود ممکن برسید این دارای 10 درجه سختی می باشد که برای موفقیت باید همه ی آنها را پشت سر بگذارید . از این بازی لذت ببرید.

حجم : 31.3 مگابایت

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

مرتضی بازدید : 22795 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

سری دوم از آهنگ های ویژه و فوق العاده زیبا و محرک که به خصوص برای باشگاه های بدنسازی و تمرین در خانه و یا مکان های دیگر بسیار مفید می باشد .

حجم : هر آهنگ تقریبا4 مگابایت

تعداد آهنگ : 10

فرمت: mp3

برای دانلود آهنگ هابه ادامه مطلب بروید

برای دانلود روی اسم اهنگ ها کلیک کنید

مرتضی بازدید : 1115 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پلیرقدرتمند KMPlayer یکی از بهترین مالتی مدیاپلیرهای شناخته شده می باشد . این نرم افزار با قابلیت هایی فوق العاده ای که دارد توانسته است در همه جای دنیا محبوب شود . این برنامه قدرتمند تقریبا از همه فرمت های ویدئویی و صوتی پشتیبانی می کند و آنها را پخش میکند . کیفیت پخش فیلم هم در این برنامه قابل توجه میباشد . شاید برای شما جالب باشد که KMPlayer مخفف چیست ، مخفف Korean Multimedia Player میباشد که همان طور که از نامش پیداست ساخت کره است .

حجم :31.1 مگابایت

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

این برنامه آخرین ورژن ارائه شده میباشد .

 

مرتضی بازدید : 575 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بازی cut the rope از سری بازی های فانتزی ، اعتیاد آور و بسیار جذاب میباشد . نقش شما دراین بازی رساندن شکلات به یک کرم ابریشم میباشد که باید این شکلاتها را از موانع مختلفی عبوردهید و سالم به خورد این کرم ابریشم بدهید . در مراحل مختلف عنکبوت هایی برای به دست آوردن شکلات تلاش میکنند که شما باید قبل از آنها شکلات را به دست آورید . از این بازی لذت ببرید .

حجم :17.2 مگابایت

رمز فایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

 

مرتضی بازدید : 557 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی blackout1.0.2 یک بازی بسیار جذاب برای آیفون و آیپد که این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است ، هدف از این بازی جابه جایی جواهرات است به طوری که حداقل سه جواهر هم رنگ دریک ردیف قراربگیرندو برخی امکانات فوق العاده همچون انفجار جواهرات ویا توقف زمان نیز در این جذابیت آن دوچندان میکند .از این بازی لذت ببرید .

ios مورد نیاز : بالاتر از3.0

حجم : 27.1 مگابایت

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

مرتضی بازدید : 899 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برنامه hj split یک برنامه بسیار قدرتمند در ضمینه ی تکه تکه کردن فایل ها و چسباندن فایل های تکه تکه شده به هم می باشد . این برنامه در عین کاربردی که دارد دارای حجم بسیار کم میباشد ، از دیگر مزیت های این برنامه portable بودن آن است که در این صورت نیازی به نصب کردن این برنامه ندارید و فقط با دوبار کلیک کردن شروع به کارمیکند.کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت میباشد .

حجم : 200 کیلوبایت

برای دانلودکلیک کنید 

برای آموزش نحوه ی چسباندن پارت های فیلم به تاپیک مربوطه در انجمن مراجعه کنید و یا کلیک کنید

مرتضی بازدید : 2138 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

فیلم زیبای هملت

نام لاتین : Hamlet

نام فارسی : هملت

ژانر : درام ، عاشقانه

کیفیت :720p

زبان : فارسی،انگلیسی(دوزبانه)

حجم:

پارت1 :500مگابایت

پارت2 :500مگابایت

پارت3 :46.5مگابایت

لینک های دانلود :

پارت1 : رودفایل

پارت2 : رودفایل

پارت3 : رودفایل

خلاصه داستان : “هملت” شاهزاده دانمارک متوجه می شود که عمویش “کلادیوس” پدر او را به قتل رسانده تا سلطنتش را بدست بیاورد.”هملت” تصمیم به انتقام می گیرد و…

نکته : اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

مرتضی بازدید : 578 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Armageddon Squadron یکی از زیباترین یازی های منتشر شده برای آیفون میباشد این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و جذاب میباشد و از گرافیک موفق العاده بالایی برخوردار میباشد. نقش شما در این بازی جنگ در هوا با هواپیماهای دشمن میباشد ، در این بازی یا باید هواپیماها را بزنید و یا خودتان سقوط خواهید کرد . بجنگید و پیشروی کنید و رکورد بزنید .

حجم :8.3 مگابایت

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

مرتضی بازدید : 535 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Bird Reflex یکی از زیباترین یازی های منتشر شده برای آیفون میباشد این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و جذاب میباشد و از گرافیک موفق العاده بالایی برخوردار میباشد . نقش شما در این بازی تتنبیه کردن پرندگان مزاحم میباشد و در مقابل شما آنها واکنش نشان میدهند و شما باید با آنها مقابله کنید .

حجم : 5.2 مگابایت

رمزفایل : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید  

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 9,991
  • بازدید سال : 81,665
  • بازدید کلی : 5,507,720