loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 486 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

این  نرم افزار یک نرم‌افزار کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های کتاب های فشرده و با کیفیت که با فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX منتشر می‌شوند به فرمت محبوب و پرکاربرد PDF می‌باشد. فرمت های ذکر شده معمولاً برای انتشار کتاب های کمیک به کار می روند و که دلیل عدم همه گیر بودن آنها اکثر کاربران برای مشاهده آنها به مشکل بر میخورند. برای مثال فرمت فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که با کیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که باکیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فرمت های دیگر نظیر cbr و… نیز همانند djvu هستند و برای بازگشایی آنها بهتر است ابتدا به فرمت pdf تبدیل شوند تا همگان به راحتی توانایی مشاهده آنها را داشته باشند. نرم افزار STDU Converter به راحتی میتواند فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX به پی دی اف تبدیل کنند. امکانات ویرایشی قبل از تبدیل فرمت نظیر تنظیم اندازه صفحات،تنظیم حاشیه صفحات،حذف صفحات دلخواه،تنظیم روشنایی و کیفیت صفحات و… از جمله امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 624 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

نام فیلم : فال قهوه

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

کارگردان : فرزاد موتمن

سال تولید : 1390

حجم : 660 مگابایت

خلاصه داستان : داستان 2 نفر به نام‌های رضا و ترگل شهشهانی را روایت می‌کند که در روزی که برای ثبت عقد رسمی خود آماده رفتن به دفترخانه می‌شوند همه چیز آن‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، اتفاق نمی‌افتد و تصادفی باعث …

 

دانلود در ادامه مطلب



 

مرتضی بازدید : 853 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 نرم افزاری کامل و عالی برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می‌باشد که ضمن این توانایی، دارای قابلیت‌ها و امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوئی می‌باشد. این نرم افزار می‌تواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت‌هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

فرمت های ورودی پشتیبانی شده:

 

فرمت های ویدیویی جهت استخراج صدا:

 

AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV

 

AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

 

فرمت های صوتی :

 

MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA, SUN AU Format

 

فرمت های خروجی پشتیبانی شده:

 

Audio AAC, AC3, AIFF, APE, AU, FLAC, M4A, MP2, MP3, OGG, RA, WAV, WMA, WAV lossless, WMA lossless

 

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 457 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های زیبای Angry Birds را نشناسد. حال نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. این بازی که برای کامپیوتر است، می‌توانید از بدو بیا دانلود، دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 457 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 یکی از مواردی که باعث خستگی تصویری در کاربران می شود رنگ یکنواخت پوشه ها است و همانطور که می دانید به صورت پیش فرض هم گزینه ای برای تغییر رنگ پوشه ها در ویندوز وجود ندارد. با نرم افزار Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ پوشه های ویندوز را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورند. این فرایند به وسیله ویندوز وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ “زرد” پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط این نرم افزار کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز 8 رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتوانید رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 461 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

شاید تا به حال اسم موسسه نشنال جئوگرافیک به گوشتان رسیده است. هم‌اکنون انجمن جغرافیای ملی (The National Geographic Society) از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است. این موسسه هر ساله دارای جشنواره های مختلفی می باشد که یکی از این جشنواره ها مسابقه عکس این موسسه می باشد. هم‌اکنون این سایت ۱۴۴ عکس منتخب سال ۲۰۱۳ این موسسه را با کیفیت بالا و سایز بالای تقریبی ۱۵۰۰×۱۰۰۰ آماده کرده است که قابلیت استفاده به عنوان والپیپر را دارا هستند.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1924 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (2)

نام فیلم : بی مصرف ها 2

ژانر : اکشن، ماجراجویی،‌ هیجان‌انگیز

محصول : آمریکا

سال تولید : 2012

حجم : 900 مگابایت

خلاصه داستان : داستان فیلم «بی‌مصرف‌ها» درباره یک دسته مزدور میلیتاریستی است که هدایت این گروه به عهده بارنی راس (استالون) است. بارنی سردسته مزدوران جنگی است که هر کدام از اعضای این گروه مهارت جنگی ویژه‌ای دارند. به وی ماموریتی محول می‌شود تا همراه گروه مزدوران دیکتاتور ظالمی را در آمریکای‌جنوبی از بین ببرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2278 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

نام فیلم : هفت سامورایی

ژانر : اکشن، درام

محصول : ژاپن

کارگردان : آکیرا کوروساوا

سال تولید : 1954 میلادی

حجم : 1،49 گیگابایت

خلاصه داستان : دهکده ای با بحران روبه روست. عده ای غارتگر قصد حمله به دهکده را دارند و اهالی ده را نابود خواهند کرد. زمان، زمان تصمیم بزرگ است. اهالی ده باید به دنبال راهی برای نجات باشند. فقط یک راه وجود دارد. استخدام سامورایی ها! اما سامورایی ها چه کسانی هستند؟ چه کسی آنها را انتخاب می کند؟ آیا به راستی از پس غارتگران بر می آیند؟ آیا اتحادی بیینشان بوجود می آید؟

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 575 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی جالب و سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار هم قرار دهد برنده‌ی بازی می‌شود. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 487 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

شما با Document to go می‌توانید فایل‌های اکس، ورد، پاور پوینت، پی دی اف، ایسس را ببینید و آن‌ها را ویرایش کنید. از دیگر قابلیت‌های این برنامه عالی، می‌توان به مشاهده فایل های حفاظت شده توسط رمز عبور ، دانلود، مشاهده و ویرایش فایل ها از Google Docs و … اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 10,106
  • بازدید سال : 81,780
  • بازدید کلی : 5,507,835