loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
حفیظ بازدید : 14299 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (16)

نام سریال : میراث صد ساله

ژانر : خانوادگی

سال تولید : 1392

حجم : 200 مگابایت هر قسمت

خلاصه داستان :

این درام درباره ی خانواده ای هست که مغازه رشته فروشی و نزدیک به سه نسل هست که میگردونن! مین چائه وو ( Eugene ) نوه ی ارشد این خانواده رشته فروشیه که طلاق گرفته و اومده تا راه ه خانوادشو ادامه بده و مغازه رشته فروشی و بگردونه اون اسمه مغازه رو عوض میکنه و میخواد که گسترده کنه تجارته خانوادگیشونو!

لی سه یوون ( Lee Jung Jin ) یه مردی ه که به نظر خیلی سرد و خشن به نظر میرسه درصورتیکه درونش خیلی ادمه گرم و صمیمی هستش!

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 615 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

"تا قسمت 10 اضافه شد"

نام فیلم : شاهگوش

ژانر : طنز اجتماعی

سال تولید : 1392

حجم : 200 مگابایت

خلاصه داستان : کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می شود.در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله پز می شود باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود.افسر پرونده و چند تن از مامورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

حفیظ بازدید : 872 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

Total Video Converter یکی از قویتربن و ساده ترین نرم افزار های مبدل فرمت میباشد که از تمامی فرمت های موجود صوتی و تصویری پشتیبانی میکند از قبیل انها میتوان به ۳gp.mp4.ipod.psp.ps3.mkv.و غیره اشاره کرد.

 

   دانلود در دامه مطلب

حفیظ بازدید : 558 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

"قصل اول کامل"

نام فیلم : نفوذ

ژانر : جنایی، هیجانی

سال تولید : 1392

حجم : هر قسمت 100 مگابایت

خلاصه داستان : (مهرنوش دختری جوان و فعال در اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر است تلاشی را برای باز پس گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می کند)
(درخواست ربایندگان از بهار مشخص شده و از سوی دیگر اداره امنیت تمامی توان خود را برای شناسایی و دستگیری سارقین به کار می‌گیرد)
(ربایندگان برای رسیدن به اهداف خود دفترچه یادداشت بهار را از خانواده اش طلب کرده و اداره امنیت سایبری این سرنخ جدید را دنبال می کند)
(ربایندگان در حال اجرای نقشه خود برای تحویل دفترچه بهار از بهمن می باشند که بهار راهی برای  فرار می یابد)
(بهار علوی از بند سارقین گریخته و وارد محوطه کارخانه می شود.اداره امنیت سایبری نیز سرنخ های جدیدی در مورد مهرنوش و روابط اینترنتی او می یابد)
(اطلاعات برداشته شده توسط بهار علوی از سایت روابط خارجی ایالات متحده کشف رمز شده و هدف سایبری ربایندگان مشخص می شود)
(سارقین اطلاعات مورد نیاز را از طریق بهار علوی به دست آورده و حمله سایبری خود را آغاز می کنند. اداره امنیت نیز محدوده اختفای آنان را شناسایی می کند)

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 482 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"تا قسمت 5 اضافه شد\"

\"\"

نام فیلم : عصر پاییزی

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1392

حجم : 150 مگابایت

خلاصه داستان : داستان “عصر پاییزی” دربارهٔ تجدید فراش مردی ۶۵ ساله است که حوادث عجیب و قریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده‌ای که از بستگان نو عروس۶۰ ساله‌اند با مادر همسر سابق داماد پیر مسبب درگیری جالبی می‌شوند که موقعیت‌های شاد مختلفی را رقم می‌زنند. در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق است با ورود به یک ماجرای عاشقانه تغییر کرده و به فردی کارآفرین تبدیل می‌شود …

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 460 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Adobe Flash Player 12.0.0.43 Final  برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.

 


برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player ActionScript 3.0 :

  نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپتNew virtual machine

  مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد

Increased performance: افزايش كارايي و بازده نرم افزار

Enhanced security : افزايش ميزان امنيت

Display API : نمايش توابع

APIFile upload/download: آپلود و دانلود فايلها

Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه

External API : توابع API خروجي

Asynchronous communication model: مدل ارتباطي ناهمگام

نصب راحت تر و فراگير تر 

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 441 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Beautiful Widgets کالکشنی از ویجت های حرفه ای و با کیفیت برای اندروید می باشد که یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ویجت است و شامل مجموعه ای از ویجت های ساعت ، آب و هوا ، تاریخ ، باتری ، بلوتوث ، روشنایی ، GPS ، چرخش و تنظیمات گوشی می باشد و با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر به خیلی از ویجت های متفرقه نیازی نخواهید داشت.

در نرم افزار Beautiful Widgets قابلیت تنظیم ویجت های موردنظر خود را دارید و می توانید از ویجت هایی که دوست دارید به طور همزمان در یک ویجت استفاده کنید. ویجت های موجود در این نرم افزار با کیفیت اچ دی است و می توانید تم ویجت را مطابق با سلیقه ی خود اختصاصی کنید .

برای مشاهده ی تصاویری از نرم افزار Beautiful Widgets و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 449 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

به وسیله نرم افزار iCamSpy Pro شما می توانید به هر جایی به صورت مخفی دید داشته باشید. این برنامه گوشی و یا تبلت اندروید شما را به یک دوربین جاسوسی از راه دور تبدیل می کند. در این نرم افزار شما می بایست دستگاه اندروید خود را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی که دارای میکروفن و وب کم می باشد تنظیم نمایید و سپس از طریق اینترنت به آن وصل شوید. در آن هنگام شما می توانید رفت و آمد های محل کار و یا خانه خود را به راحتی زیر نظر بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 833 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

"تا قسمت 2 اضافه شد"

نام فیلم : ستایش 2

ژانر : خانوادگی

سال تولید : 1392

حجم : هر قسمت 200 مگابایت

خلاصه داستان : 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

حفیظ بازدید : 423 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

BeFunky Photo Editor همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشنی مخصوص ویرایش و افکت دادن به تصاویر در اندروید است. در واقع BeFunky Photo Editor تنها برنامه ای است که ویرایش نامحدود تصاویر را پشتیبانی میکند. به کمک این نرم افزار براحتی میتوانید تصاویر را از گالری انتخاب و آن ها را مورد ویرایش قرار دهید و یا به وسیله دوربین بصورت مستقیم عکس را وارد کنید. رابط کاربری این نرم افزار اندروید ویرایش عکس بسیار ساده بوده طوری که کاربر آماتور براحتی میتواند تصاویر را ویرایش کند. هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه این برنامه اندرویدی را از دانلود رایگان دریافت کنید.

برخی از قابلیت های این برنامه شامل :

وجود افکت هایی که در جای دیگر وجود ندارند

اثرات و افکت های نامحدود برای ویرایش تصاویر با قابلیت کنترل میزان

ایجاد تنظیمات جزئی 

استفاده راحت از آن

نیازمند اندروید 2.2 به بالا

 

دانلود در ادامه مطلب

 

حفیظ بازدید : 430 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

AccuWeather بزرگتربن و معتبرترین مرکز مطالعاتی هواشناسی در جهان است که اینک نرم افزار خود را برای دسگاه های اندروید ارائه کرده است.

برخی از قابلیت های این برنامه شامل :

اعلام لحظه ای دما در نوتیفیکیشن

تعیین میزان فشار، سرعت باد، زمان طلوع و غروب خورشید

پیشبینی  وضعیت هوا و دما به تفکیک ساعت  و روز  و هفته

تعیین حدتقل دما و حد اکثر دما برای روز های متفاوت و همچنین  تعیین دمایی که  بدن انسان در شرایط مورد نظر حس میکند(Real feel)

و….

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 714 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

 

نام فیلم : جا به جا

ژانر : طنز

سال تولید : 1392

حجم : 730 مگابایت

خلاصه داستان : داستان مردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 648 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

نام فیلم : تلفن همراه رئیس جمهور

ژانر : طنز اجتماعی

حجم : 670 مگابایت

خلاصه داستان : پیرمردی که شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می گیرد و …

 

دانلود در ادامه مطلب

 


حفیظ بازدید : 617 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (2)

"40 قسمت کامل شد"

نام سریال : آوای باران

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1392

حجم : هر قسمت تقریبا 150 مگابایت

خلاصه داستان : زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.باران دختر بچه ای است که سریال حول محوریت آن می چرخد.وی دختر 7 ساله است که روند بزرگ شدن آن در سریال نمایش داده میشود.خانواده ی باران بسیار ثروتمند هستند ولی باران از نعمت مادر محروم است.سال های پیش مادر باران در یک حادثه ی هواپیمایی در حالی که جزو خدمه ی هواپیما بود شهید می شود.بعد از گذشت مدتی ، پدر باران قصد عزیمت به خارج از کشور را می کند و مجبور به ترک باران می شود. باران به دلیل مشکلات خانوادگی از خانه فرار می کند و این نکته آغاز شروع مشکلات و حوادث داستان است.

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 751 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

نام سریال : مادرانه

ژانر : درام

سال تولید : 1392

خلاصه داستان : اردلان تمجید (با بازی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند و …

 

دانلود در ادمه مطلب

 

حفیظ بازدید : 2023 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (2)

نام فیلم : زندان

ژانر : اکشن، جنایی، هیجان انگیز

سال تولید : 1989

حجم : 885مگابایت

خلاصه داستان : فرانک لئون اواخر دوران زندانش را سپری می کند و نزدیک است که آزاد شود . او به خاطر جرم کوچکی زندانی شده بود ولی قبل از این که او آزاد شود واردن درامگول او را تحریک می کند . درامگول زندان بانی است که …

 

دانلود در ادامه مطلب

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,612
  • بازدید ماه : 5,379
  • بازدید سال : 64,785
  • بازدید کلی : 5,490,840