loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 464 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که که در توان دارید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

مرتضی بازدید : 1370 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 | تا قسمت 57 کامل شد |

نام سریال : ساختمان پزشکان

ژانر : طنز

محصول : ایران

کارگردان :‌ سروش صحت

تعداد قسمت : 57 قسمت

خلاصه داستان : سریال طنز داستان چند پزشک متخصص در یک ساختمان پزشکان را روایت میکند که روابط خانوادگی و دوستانه آنان داستانهای این مجموعه طنز را تشکیل میدهد…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 506 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری خوب و  رایگان برای گفتگو‌های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین این برنامه می‌تواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

حجم : 13 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 944 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

| تا قسمت 40  اضافه شد |

نام سریال : مسافران

ژانر: طنز

محصول کشور : جمهوری اسلامی ایرانی

تعداد قسمت : 69

لینک های دانلود : رودفایل ، آپلودبوی

خلاصه داستان : سیاره کوچک آبی رنگی در گوشه پرتی از کهکشان مدتی است که فکر اعضای کنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول کرده است. ساکنان سیاره زمین که بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل کهکشان را به هم زده‌اند. کنفدراسیون چهار مأمور زبده خود را به زمین می‌فرستد تا در مورد این موجودات عجیب تحقیق کنند .


دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 497 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری خوب برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز برنامه‌ها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن، از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت. 

حجم : 5 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 422 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. شما این نرم‌افزار را می‌توانید از بدوبیادانلود، دریافت نمایید.

حجم : 12 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 442 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

این برنامه، نرم‌افزاری بسیار ساده و در حین حال قدرتمند برای ویرایش و زیباسازی تصاویر است. توسط این برنامه هر کاربری به سادگی هر چه تمام‌تر می‌توانید تصاویر خود را با استفاده از کلیک ساده می‌توان آیتم‌های مورد نظر مانند: قاب، متن و تصاویر گرافیکی دیگر را به تصاویر اصلی اضافه و آن را به دلخواه ویرایش کرد.

برخی ویژگی‌های این نرم افزار عبارتند از:

- فریمهای زیبا و متنوع با قابلیت اعمال به تصویر با یک کلیک

- ترکیب تصاویر مختلف با تصویر اصلی

- امکان ایجاد ماسک و هاله در اطراف تصاویر فرعی

- کلیپ آرتهای زیبا و متنوع برای ترکیب با تصویر

- بزرگنمایی محیط کار به میزان قابل توجه

- پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصاویر

- امکان ایجاد متن بر روی تصاویر به صورت ساده یا نقل قول

- امکان نمایش سریع خروجی در دسکتاپ

- امکان چاپ از طریق پرینتر

- امکان ارسال تصاویر به ‌Email

- امکان اضافه کردن قابها و کلیپ آرتهای مورد نظر به کتابخانه‌ی نرم‌افزار

- و ....

حجم : 10 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 671 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

نام فیلم : هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : پوران درخشنده

حجم : 812 مگابایت

خلاصه داستان : بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله ، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سالها بر روح او باقی می ماند و همه زندگی اش را تحت الشعاع خود قرارمی دهد . آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد ، این است که دخترک هیچکس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد …

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1106 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

یکی از ساده ترین و سرگرم کننده ترین بازی های دنیا جدول سودوکو می باشد که علاوه بر اینکه ممکن است برای شما تکراری باشد اما باز هم جذابیت خاص خودش را دارد. امروز برای شما این بازی را برای سیستم عامل اندروید گذاشته‌ایم.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 9,985
  • بازدید سال : 81,659
  • بازدید کلی : 5,507,714