loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
j-bodobiadownload بازدید : 463 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

برنامه Fake Call-&-Text PRO یک برنامه مفید و بسیار جالب است. یک برنامه مفید که با آن می توانید تنظیم کنید که گوشی در زمان خاص و معینی به نام شخص دلخواهی زنگ بخورد و یا پیامی از سوی شخص خاصی به شما برسد. با این برنامه می توانید اطرافیان خود را گول بزنید چرا که این برنامه کاملا طبیعی عمل کرده و هیچ کس تفاوت یک Fake Call یا Fake SMS را با یک تماس و پیامک واقعی نخواهد فهمید.

حجم : 3.5 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 558 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

برنامه FaceBoom یک برنامه عکسبرداری کاریکاتوری است. یک برنامه بسیار جالب برای گرفتن عسکهای خنده دار و جالب و کاریکاتوری که در آیفون 4، آیپادتاچ4 و آیپد2. این برنامه با استفاده از دوربین دوم جلوی دستگاه و افکتهای فراوان عکسهای خنده داری درست می کند سپس با فشردن همزمان دکمه های Power و  Home عکس را می توانید ذخیره کنید. بهتر است پس زمینه شما تک رنگ باشد تا تصویر حاصل طبیعی تر به نظر برسد.

حجم : 6 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 631 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

سری سیزدهم از بهترین و زیباترین زنگخورهای دنیا که تقریبا همه زنگخورهایی را که شنیده اید، می توانید از بدو بیا دانلود، دانلود کنید.

تعداد زنگخور : 50

حجم : 23 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 503 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

برنامه Face Cam یک برنامه کامل و مفید است. این برنامه یک برنامه جالب و فوق العاده ی دوربین ios 3.1 یا بالاتر است که به صورت خودکار چهره را تشخیص داده و آن را در عکسبرداری زیباتر و قشنگتر می کند. با فیلترها و افکت های فراوان این برنامه صورت چهره شما را زیباتر، جوان تر و بهتر به نظر خواهد آمد. این برنامه همچنین دارای زوم 1 تا 4 برابر بوده و می تواند به صورت اتوماتیک نور محیط را برای بهترین نتیجه تنظیم نماید. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به افکت های مختلف بر روی عکسها و وارد کردن عکس از گالری (بدون نیاز به دوربین) اشاره کرد.

حجم :4 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 476 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

برنامه عالی برای ذخیره صفحات وب با فرمت PDF توسط eWebto PDF. با این برنامه مفید و عالی می توانید در آیپادتاچ، آیپد یا آیفون خود صفحات وب را با فرمت PDF ذخیره و نگهداری کنید. به این ترتیب صفحات به همان ترتیبی که روی صفحه دستگاه یا موبایل شما نشان داده شده ذخیره می شوند و نظم و ترتیب آن ها به هم نمی خورد. همچنین برای پرینت کردن صفحات اینترنتی توصیه می شود که ابتدا آن ها را به فرمت PDF تبدیل نمایید. این برنامه زیبا همچنین آرشیوی از PDF های تولیدی را به صورت طبقه بندی شده در اختیار شما دوستداران این برنامه قرار می دهد تا در موقع نیاز آن ها را مطالعه کنید.

حجم : 3 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 503 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

این برنامه بسیار کم حجم و زیبا یک برنامه مفید برای حل مسائل فیزیکی در آیفون است. این برنامه به دستگاه های آیپادتاچ یا آیپد با ios 2.2.1 و یا بالاتر. این برنامه فرمولها، مسئله ها و قوانین زیادی از جمله اهم، خازن، توان، ولتاژ و بیش از 70 فرمول دیگر را در حافظه خود دارد.

حجم : 503 KB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

مرتضی بازدید : 2425 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (6)

| 25 قسمت کامل |

نام فارسی سریال : گمشده فصل اول

نام لاتین سریال : LOST first season

حجم :هر قسمت تقریبا 200مگابایت

تعداد قسمت : 25

زبان : دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

خلاصه داستان : در فصل اول ، سقوط هواپیمای اقیانوسیه -پرواز شماره ۸۱۵- در یک جزیره متروکه رخ می‌دهد. بازماندگان این حادثه مجبور به همکاری مشترک می‌شوند تا بتوانند در این جزیره دور افتاده زنده بمانند. آن ها در این جزیره با عوامل غیر طبیعی بسیاری روبرو می شوند که باعث می شود …

j-bodobiadownload بازدید : 467 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

یک برنامه دفترچه تلفن فوق العاده و بسیار زیبا برای ios 4 و بالاتر. شما ابتدا با یک الگوی از پیش تعیین شده وارد برنامه می شوید، در آنجا لیست دوستان مورد علاقه خود را خواهید داشت و می توانید به وسیله مکعب جذاب و دیدنی Cube Plus به فرد مورد علاقه خود پیامک یا ایمیل بفرستید، تماس بگیرید یا تماس تصویری یا همان ویدیو کال برقرار کنید. همچنین این برنامه با صفحه Retina  سازگاری کامل دارد.

حجم : 5 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 508 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

برنامه Camera Flash™ 1.03 یک برنامه بسیار کم حجم برای آیفون/آیپادتاچ است. اگر شما از آیفون های قدیمی استفاده می می کنید که دوربین آنها به فلش مجهز نیست و یا از نور فلش دوربین راضی نیستید بهتر است این برنامه را آزمایش کنید. این برنامه دارای 3 درجه نور بوده و می تواند عکاسی را در نور کم برای شما لذت بخش تر کند.

حجم : 161 KB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

j-bodobiadownload بازدید : 473 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید پرطرفدارترین و زیباترین بازی از لحاظ گرافیکی و داستانی. این بازی زیبا که با نام  Angry Birds که نسخه جدید این بازی این بار در مارس 2011 با نام Angry Birds Rio  می باشد، نسخه آن به صورت کرک شده برای شما علاقه مندان به این بازی گذاشته شده است.

حجم : 20 MB

رمز : www.bodobiadownload.com

برای دانلود کلیک کنید

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 9,995
  • بازدید سال : 81,669
  • بازدید کلی : 5,507,724