loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 1170 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

adobe-readerXI 11

 

 نرم افزار Adobe Reader ابزاری است  که به کاربران امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد و از ایجاد و تولید فایل های PDF برخوردار نمی باشد . محیط کاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده است و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد ، برش آن ها ، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 605 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

angrybirdsspace1.4.1

 

پرندگان خشمگین این بار برای بازپس گرفتن تخم هایشان از رفاتن به فضا هم دریغ نکرده اند ، خوک ها پس از دزدیدن تخم ها به فضا فرار کردند و پرندگان خشمگین به دنبالشان در فضا هستند و با آنها می جنگند تا تخم ها را پس بگیرند . بازی ارائه شده برای ویندوز از گرافیک بسیار بالایی بر خوردار می باشد ، هم چنین جلوه های صوتی بسیار زیبایی دارا میباشد . این بازی در فصل های مختلفی از سال رخ می دهد که شما را ساعت ها مشغول می کند ، توصیه میکنیم به این بازی اعتیاد آور مبتلا نشوید چرا که ترک کردن آن کار مشکلی است . پس از نصب کردن بازی باید کرک آن را هم نصب کنید ، برای اجرای مراحل بالاتر شما به یک سریال نامبر نیاز خواهید داشت که آن را در یک فایل Notpad قرار داده ایم . می توانید بازی را به صورت کامل فعال کنید و لذت ببرید

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 574 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

SpeedCommander 14.60

 

نرم افزار SpeedCommander ابزاری قدرتمند جهت مدیریت فایل ها ، منظم کردن فایل ها ، کپی کردن ، جابجا کردن وحذف کردن فایل ها بدون استفاده از موس یا کیبورد می باشد . این برنامه از ۲ پنجره ی فناوری ثابت شده با خاصیت های مختلف و منحصر به فرد استفاده می کند . SpeedCommander فایل ها را در نمای دو قسمتی نشان می دهد یعنی آغاز و پایان عملیات بر فایل قابل دیدن می باشد و بهره وری این کار را نسبت به Windows Explorer افزایش می دهد . این نرم افزار سرعت گشت و گذار در فایل ها و سرورهای FTP افزایش می دهد .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 510 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

Accuweather v2.0.9

Accuweather یک شرکت هواشناسی بسیار معروف  برای پیش‌بینی وضع هوا است. ما برنامه Accuweather که با ورژن جدید در اختیار شما قرار می‌دهیم می‌توانید وضع هوای شهر خود را در آینده ببینید. همان‌طور که Accuweather شرکت بسیار معروفی است، این برنامه نیز Accuweather برای اندروید در کل جهان معروف است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 960 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (9)

comodo secure email

 

برنامه Comodo Secure Email یک برنامه امنیتی برای ایمیل های شما هست که از رمز ها و کدهای مربوط به ایمیل شما حفاظت میکند . برخی کاربران که ایمیل شان هک میشوند به خاطر داشتن رمزی ساده و قابل حدس زدن میباشد که نباید رمز های ساده انتخاب کرد ، بنابراین برنامه Comodo Secure Email به شما پیشنهاد میشود .

مرتضی بازدید : 790 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

iTunes 11.0.5

 

برنامه iTunes نرم افزاری برای  پخش کننده فایل های صوتی است این نرم افزار در کنار فرمت FairPlay از بسیاری از فرمت های پخش کننده صوتی پشتیبانی می کند . کاربران می توانند از امکانات بسیار زیادی که در این نرم افزار تهیه شده استفاده کنند . هم چنین با این نرم افزار می توانید موزیک ها وعکس را درون گوشی آیفون و یا تبلت ایپد خود ذخیره کنید و یا از گوشی خود روی هارد کامپیوترتان کپی کنید . این نرم افزار از قابلیت های زیر برخوردار است :

.

- داشتن تمامی امکانات Quicktime

.

- گوش کردن به فایل های صوتی و آلبوم کردن آنها

.

- تبدیل دیسک ها بصورت فورمت Audio cd به MP3

.

- کپی کردن فایل های صوتی به دستگاه پلیر موسوم به Ipod

.

- گوش کردن آنلاین به موسیقی از روی اینترنت

.

- افکت گذاری روی فایل ها

.

- پشتیبانی  از دستگاه های iPhone

.

- پشتیبانی از بازی Phase که ویژه نسل سوم iPod نانو، iPod کلاسیک و نسل پنجم iPod است .

 

دانلود در ادامه مطلب

j-bodobiadownload بازدید : 476 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

برنامه ای خوب برای شبیه سازی عکاسی با دوربین های قدیمی. قابلیت‌های این برنامه متشکل‌اند از:

- 5 حالت پیش فرض برای شبیه‌سازی عکاسی 5 نوع دوربین قدیمی

- عکاسی در حالت رنگی و سیاه و سفید (تغییر حالت با لمس طولانی بر روی عقربه مخصوص)

- تنظیمات کیفیت عکس

- تنظیمات فلاش

- تنظیمات Focus

- قطع صدای دوربین

 

دانلوددر ادامه مطلب

 

j-bodobiadownload بازدید : 530 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

یک برنامه جالب و دوست داشتنی برای آرامش بخشی توسط صدای دلنشین و زیبای طبیعت. در این برنامه صداهای رودخانه، آبشار، آتش، باران، صبحی دل انگیز و ... قرار داده شده که می توانید با استفاده از Handsfree از آنها لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

j-bodobiadownload بازدید : 544 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Backbreaker Football یک بازی عالی برای اندروید است. این بازی با گرافیک فوق العاده و بالا شما را معتاد این بازی خواهد کرد. شاید این ورزش در ایران طرفداران زیادی نداشته باشد، اما این ورزش در جهان بسیار پرطرفدار است. این بازی یک بازی اعتیادآور و عالی برای اندروید است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 710 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

FlashDriveExplorer2.0.2

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید روی فلش مموری خود رمز بگذارید تا کسی به اطلاعات آن دسترسی نداشته باشد . با استفاده از برنامه  flash drive explorer می‌توانید روی فایل‌های داخل فلش خود مدیریت کنید و همچنین برای آن‌ها رمز بگذارید . کار با این نرم افزار بسیار ساده است و دارای محیطی کارپسند میباشد . توجه داشته باشید که این برنامه را حتما باید درون درایو USB خود نصب کنید ، در غیر این صورت عمل نخواهد کرد .

 

دانلوددرادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 10,065
  • بازدید سال : 81,739
  • بازدید کلی : 5,507,794