loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 400 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

این نرم افزار اندرویدی یک کیبورد لمسی با امکانات فوق العاده است، که جایگزین خوبی برای صفحه کلید لمسی خود دستگاه اندرویدی است. این کیبورد هوشمند که برای تبلت اندرویدی شما طراحی شده است کلمات تایپی شما را حدس می زند و در اختیار شما قرار می دهد تا سریعتر انتخابشان کنید. این برنامه قدرت تایپ سریع را به شما یاد می دهد، بعد از یک بار تایپ کردن کلماتی که بیشتر استفاده می کنید را برای شما حدس می زند که کار شما را آسان می کند.این ویژگی در هنگام چت کردن خیلی به کار می آید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 436 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

\"\"نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 581 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایل‌ها می‌باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می‌باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد، این برنامه رایگان و کامل است. سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است!

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 484 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"تا قسمت 5 اضافه شد\"

\"\"

نام فیلم : عصر پاییزی

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1392

حجم : 150 مگابایت

خلاصه داستان : داستان “عصر پاییزی” دربارهٔ تجدید فراش مردی ۶۵ ساله است که حوادث عجیب و قریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده‌ای که از بستگان نو عروس۶۰ ساله‌اند با مادر همسر سابق داماد پیر مسبب درگیری جالبی می‌شوند که موقعیت‌های شاد مختلفی را رقم می‌زنند. در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق است با ورود به یک ماجرای عاشقانه تغییر کرده و به فردی کارآفرین تبدیل می‌شود …

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 462 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Adobe Flash Player 12.0.0.43 Final  برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.

 


برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player ActionScript 3.0 :

  نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپتNew virtual machine

  مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد

Increased performance: افزايش كارايي و بازده نرم افزار

Enhanced security : افزايش ميزان امنيت

Display API : نمايش توابع

APIFile upload/download: آپلود و دانلود فايلها

Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه

External API : توابع API خروجي

Asynchronous communication model: مدل ارتباطي ناهمگام

نصب راحت تر و فراگير تر 

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 443 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

Beautiful Widgets کالکشنی از ویجت های حرفه ای و با کیفیت برای اندروید می باشد که یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ویجت است و شامل مجموعه ای از ویجت های ساعت ، آب و هوا ، تاریخ ، باتری ، بلوتوث ، روشنایی ، GPS ، چرخش و تنظیمات گوشی می باشد و با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر به خیلی از ویجت های متفرقه نیازی نخواهید داشت.

در نرم افزار Beautiful Widgets قابلیت تنظیم ویجت های موردنظر خود را دارید و می توانید از ویجت هایی که دوست دارید به طور همزمان در یک ویجت استفاده کنید. ویجت های موجود در این نرم افزار با کیفیت اچ دی است و می توانید تم ویجت را مطابق با سلیقه ی خود اختصاصی کنید .

برای مشاهده ی تصاویری از نرم افزار Beautiful Widgets و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 453 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

به وسیله نرم افزار iCamSpy Pro شما می توانید به هر جایی به صورت مخفی دید داشته باشید. این برنامه گوشی و یا تبلت اندروید شما را به یک دوربین جاسوسی از راه دور تبدیل می کند. در این نرم افزار شما می بایست دستگاه اندروید خود را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی که دارای میکروفن و وب کم می باشد تنظیم نمایید و سپس از طریق اینترنت به آن وصل شوید. در آن هنگام شما می توانید رفت و آمد های محل کار و یا خانه خود را به راحتی زیر نظر بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 431 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی ودی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 3624 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

\"\"
نام فیلم : تلقین

ژانر :‌ اکشن، ماجرایی، هیجانی

سال تولید : 2010

حجم : 900 مگابایت

خلاصه داستان : در دنیایی که تکنولوژی ورود به ذهن انسان وجود دارد تنها یک نفر در یک روز شانس رستگاری و نجات دیگر آدمیان را دارد…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 387 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 این نرم‌افزار یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازید. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,061
  • بازدید ماه : 10,078
  • بازدید سال : 81,752
  • بازدید کلی : 5,507,807