loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 4306 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلم اعجوبه های کونگ فو

| دانلود رایگان از پنج سرور مختلف |

kung-fu-hustle

نام فیلم : اعجوبه های کونگ فو

نام لاتین : Kung Fu Hustle

ژانر : اکشن ، جنایی ، کمدی

امتیاز : ۷٫۸/۱۰

محصول و سال ساخت : آمریکا ۲۰۰۴

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : گروه تبر به دستان کنترل شهر شانگهای را به دست می گیرند . این گروه تبهکار با ایجاد رعب و وحشت از افراد و تجار باج گیری می کنند . “سینگ” مرد جوانی است که ارزوی پیوستن به گروه تبر به دستان به سر دارد ولی . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2156 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلم پادشاهی ممنوعه

| دانلود رایگان از پنج سرور مختلف |

ForbiddenKingdom

نام فیلم : پادشاهی ممنوعه ، جکی چان ، جت لی

نام لاتین : The Forbidden Kingdom

ژانر : اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی

امتیاز : ۶٫۶/۱۰

محصول و سال ساخت : آمریکا ۲۰۰۶

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : “جیسون تریپیدیکِس” در هنگام قاچاق دی.وی.دی های کونگ فو در یک بنگاه قاچاق در چین به صورت تصادفی به چیز شگفت انگیزی پی می برد که او را به دوران چین باستان می فرستد . در آنجا “جیسون” به دلیل این قانون شکنی اش عهده دار یک ماموریت بسیار شگفت انگیز می شود که به موجب آن او باید یک جنگاور افسانه ای به نام ” شاه میمون” را که به دستور “شاهزاده جید وار” زندانی شده از بند آزاد کند . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 465 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

222

با استفاده از نرم افزار  Sitemap Generator می توانید به راحتی برای وب سایت خود نقشه وب سایت یا همان سایت مپ ایجاد کرده و وب سایت خود را برای سرچ و ایندکس بهتر در موتورهای جستجو آماده کنید.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند علاوه بر ایجاد انواع سایت مپ های استاندارد از قبیل XML ، TEXT ، RSS ، HTML و … همچنین می توانید موتور جستجو را از ارسال مپ جدید آگاه نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 404 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Fresh-View

از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از ۸۶ فرمت مختلف از فایل های تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون می باشد. کاربران این نرم افزار می توانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستم های شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.مشاهده تصاویر در این نرم افزار می تواند به صورت Slide Show نیز صورت گیرد و بیشتر خصوصیات پخش آن در حالت فوق نیز قابل تنظیم می باشد. در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایل های مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایل های تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 484 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

winzip-a

WinZip نام  یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیوی می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیو پشتیبانی می کند. در WinZip کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود، آرشیو و بک آپ تهیه نمایند.

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 497 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (1)

robin hood (2)

Robin hood surviving ballad یک بازی زیبا و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی مهارت تیراندازی خود را افزایش دهید،دیوارها را مستحکم تر و تقویت کنید و سحر و جادو را یاد بگیرید تا بتوانید از پایگاه خود در برابر هزاران دشمن محافظت کنید در این بازی که شامل ۲۵۰ مرحله زیبا می باشد شما از ۵ نوع استحکامات دفاعی و تله و ۳ نوع سحر و جادو برای عقب راندن دشمنان خود می توانید استفاده کنید همچنین شما با ۲۰ نوع دشمن مختلف با حرکات منحصر بفرد خودشان روبرو هستید که سرسخت ترین انها جادوگران میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2321 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلم سریع و خشن ۵

| دانلود رایگان از پنج سرور مختلف |

fast & furious 5

نام فیلم : سریع و خشن ۵

نام لاتین : The Fast & The Furious 5

ژانر : اکشن ، درام ، جنایی

امتیاز : ۷٫۳/۱۰

محصول و سال ساخت : آمریکا ۲۰۱۱

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : فیلم دقیقاً از جایی که قسمت چهارم به پایان رسید شروع می شود . “دومینک” خلافکار سابقه دارد که توسط پلیس دستگیر شده بود حالا توسط دادگاه به تحمل ۲۵ سال زندان محکوم شده است و به این ترتیب باید با دیوارهای زندان خو بگیرد . اما” برایان”  و “میا”  تصمیم می گیرند تا “دومینک” را دوباره در کنار خود داشته باشند و به همین دلیل به اتوبوس حامل دومینک حمله می کنند و . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 461 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

drivertuner 3.5

نرم افزار DriverTuner ابزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌ افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌ عامل قرار میدهد تا بدینگونه سیستم‌ عامل مدیریت بهینه‌ ای بر این سخت‌ افزارها داشته باشد . در واقع نرم افزاری است که به برنامه‌ های دیگر اجازه تعامل با سخت‌ افزار را میدهد .  درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم میگردد . نرم افزار DriverTuner قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1987 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

فیلم سریع و خشن

| دانلود رایگان از پنج سرور مختلف |

fast & furious 4

نام فیلم : سریع و خشن ۴

نام لاتین : The Fast & The Furious 4

ژانر : اکشن ، جنایی ، درام

امتیاز : ۶٫۶/۱۰

محصول وسال ساخت : آمریکا ۲۰۰۹

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : “دامینک” پس از آخرین سرقتش به همراهی نامزدش “لتی” و دوستانش ازینکه همیشه تحت تعقیب و گریز از دست پلیس هست خسته شده و تصمیم می گیرد که ازین کار دست بکشد و به جایی ناشناس برود تا آبها از آسیاب بیوفتد از طرف “برایان”  به دنبال گروهی تبه کار است که از طریق راننده “هایورزیده” اقدام به وارد سازی مواد مخدر به آمریکا از طریق مرز مکزیک میکنند . در همین بین به “دامینک” خبر می رسد که نامزدش کشته شده است او پس ازبازگشت و پیدا کردن سرنخ هایی برای انتقام به همان گروه تبهکار می رسد که در اینجا دوباره با مامور پلیس مواجه می شود و برای پیوستن به گروه تبهکاران باید با راننده های حرفه ای مسابقه دهند . . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 3834 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (1)

فیلم رها شده

| دانلود رایگان از پنج سرور مختلف |

unleashed

نام فیلم : رها شده (دنی سگه)

نام لاتین : unleashed

ژانر : درام ، اکشن ، جنایی

امتیاز : ۷٫۱/۱۰

محصول و سال ساخت : آمریکا ۲۰۰۵

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : گنگستری به نام “بارت” ، “دنی” را از کودکی نزد خود نگاه داشته و به او آموخته تا هم چون یک سگ به دشمنانش حمله کند و در صورت لزوم آنها را بکشد . “دنی” وقتی با پیانیستی نابینا به نام “سام” آشنا می‌شود ، شروع به شناختن زندگی واقعی می‌کند. “سام” به واسطه موسیقی “دنی” را با لذت‌هایی آشنا می‌کند که تا آن زمان نچشیده است . بعد از یک سو قصد به جان “بارت” ، “دنی” که او را مرده می‌پندارد ، به نزد “سام” می‌رود. سام و نادختری نوجوانش به او پناه می‌دهند اما “بارت” می‌خواهد سگش را پس بگیرد . . . .

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,082
  • بازدید ماه : 10,099
  • بازدید سال : 81,773
  • بازدید کلی : 5,507,828