loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 1393 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نام فیلم : مرد نفوذی

ژانر : جنایی، درام، هیجان انگیز

سال تولید : 2006

حجم : 1.03 گیگابایت

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره یک گروه سارق حرفه‌ای است که در قالب کارگران نقاشی ساختمان وارد یک موسسه بین‌المللی مالی در منهتن می‌شوند. آنها به سرکردگی دالتون تمام کارکنان و مشتریان بانک را گروگان می‌گیرند. در آن سو بهترین مامور مذاکره کننده پلیس به مرخصی رفته و آنها یک کارآگاه کهنه کار (امانه چپلان مشهور) را برای مذاکره با گروگانگیران می‌فرستند...

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 3322 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (3)

نام فیلم : مبارز تایلندی 3

ژانر : اکشن

سال تولید : 2010

حجم : 850 مگابایت

خلاصه داستان : فیلم از ادامه سری قبل یعنی از جایی شروع می شود که “تین” رییس خود را کشت و توسط قبیله دشمن دستگیر شد. حالا او را دست گیر کرده و به مقر فرمانده می برند و در آنجا نیز بعد از شکنجه و مبارزه بسیار سخت او را درحالت مرگ رها می کنند اما با کمک و مداوای دختری …

 

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2540 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

نام فیلم : مبارز تایلندی 2

ژانر : ورزشی، رزمی، اکشن

سال تولید : 2008

حجم : 850 مگابایت

خلاصه داستان : تیانگ ، پسری نوجوان است که فنون رزمی را یاد می گیرد تا بتواند از مردی که پدرش را کشته و از کودکی او را نزد خود بزرگ کرده بود ، انتقام بگیرد او در راه انتقام با افراد بسیار ماهر و متفاوت مبارزه می کند و مهارت خود را به همه نشان می دهد . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 455 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 429 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی Yahoo مدت‌هاست اطلاعات مرتبط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 433 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

AccuWeather بزرگتربن و معتبرترین مرکز مطالعاتی هواشناسی در جهان است که اینک نرم افزار خود را برای دسگاه های اندروید ارائه کرده است.

برخی از قابلیت های این برنامه شامل :

اعلام لحظه ای دما در نوتیفیکیشن

تعیین میزان فشار، سرعت باد، زمان طلوع و غروب خورشید

پیشبینی  وضعیت هوا و دما به تفکیک ساعت  و روز  و هفته

تعیین حدتقل دما و حد اکثر دما برای روز های متفاوت و همچنین  تعیین دمایی که  بدن انسان در شرایط مورد نظر حس میکند(Real feel)

و….

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 522 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

مرتضی بازدید : 450 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 ftp مخفف File Transfer Protocol است. FTP نام نوعی از نرم افزارها است و هم روشی برای انتقال اطلاعات بین سرورها . Anonymous FTP قابلیتی است که در نرم افزارهای FTP وجود دارد و به استفاده کننده این اجازه را می دهد تا فایلها را از روی کامیپوتر به سرور و اینترنت یا برعکس انتقال دهند. مهمترین استفاده از نرم افزارهای ftp برای مدیران وبسایت ها و سرورها جهت رد و بدل اطلاعات (آپلود یا دانلود) و ویرایش فایل های روی سرورها می باشد. نرم افزار Core FTP Pro نرم افزاری جهت مدیریت سرورهای ftp با امکانات فوق العاده پیشرفته می باشد که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد. مسلماً ابتدایی ترین قابلیت نرم افزارهای ftp قابلیت دانلود و آپلود سریعتر نسبت به کنترل پنل سرورها می باشد چرا که از پروتکل ویژه ترانسفر فایل استفاده می نماید. سپس قابلیت resume برای آپلودها و دانلودها از سرور اف تی پی می باشد و این مورد برای زمانی که به هردلیلی ارتباط اینترنت قطع شد بسیار مناسب خواهد بود تا رد و بدل اطلاعات در زمان دیگری از سر گرفته شود و وقت و پهنای باند کاربر به هدر نرود. پشتیبانی از حالت های امن انتقال اطلاعات نظیر SSL, TLS, FTPS, HTTPS, یا SFTP نیز پشتیبانی شده است. نسخه pro نرم افزار core ftp که در حال حاضر آماده دانلود در بدوبیادانلود می باشد دارای قابلیت هایی است که دیگر نرم افزارهای ftp مشابه آنها را دارا نیستند.  یکی از قابلیت ها توانایی نمایش بند انگشتی (thumbnail) عکس های درون هاست و سرور می باشد که این برای مدیریت عکس های آپلود شده بسیار مناسب است. قابلیت بعدی توانایی zip و Unzip کردن فایل های درون سرور است که این نیز برای مدیران وبسایت ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. قابلیت پسورد گذاشتن و برداشتن پسورد بر روی فایل ها نیز از قابلیت های خاص نرم افزار محسوب می شود. بطور که Core  FTP جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزارهای مشابه ftp است به عنوان مثال با به روز نشدن CuteFTP مدیران سایت ها میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 435 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 461 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 این نرم افزار قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار محصول یکی از قدرتمند ترین کمپانی های ساخت نرم افزار در جهان یعنی Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت را بر حسب کیلوبیت برثانیه بدست آورد. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان، دانلود فایل، آپلود فایل، بازی های آنلاین، ارسال ایمیل، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است.


برخی از قابلیت های این نرم افزار :

امکان استفاده در شبکه های مختلف دیال آپ، ای دی اس ال و …
ایجاد تغییرات برای افزایش سرعت در تنظیمات شبکه
مشاهده ی سریعتر صفحات اینترنت توسط مرورگر
نمایش دقیق میزان سرعت دانلود و آپلود
آنالیز و امکان برسی اتصالات به شبکه
افزایش سرعت دریافت و ارسال ایمیل
بهینه سازی سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت دانلود و آپلود فایل
افزایش سرعت اینترنت و شبکه
افزایش سرعت بازیهای آنلاین
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 967
  • بازدید ماه : 9,984
  • بازدید سال : 81,658
  • بازدید کلی : 5,507,713