loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 472 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

PeaZip نام یکی از مجموعه نرم افزارهایی است که جهت فشرده سازی فایل ها و فولدرها و همچنین باز نمودن آرشیوها در فرمت های مختلف ساخته شده.نرم افزار PeaZip قابلیت های بسیار بالایی دارد که می توان به پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت ها گوناگون جهت ایجاد فایل های آرشیو و استخراج آنها ، توانایی انتخاب چگونگی ایجاد آرشیو ، قابلیت رمز گذاری فایل ها ، توانایی تنظیم میزان فشرده سازی فایل ها ، وجود محیطی کاربر پسند و ساده ، توانایی تقسیم کردن فایل فشرده  و... اشاره نمود .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 491 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم‌افزار بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 381 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 468 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Space Colony یک لایو والپیپر زیبا و خیره‌کننده می‌باشد که برای اندروید منتشر شده است. یکی از پنج مستعمرات بشر در فضا را بر روی گوشی اندروید خود داشته باشید و مشاهده کنید که چگونه همانند یک شهر به نظر می رسند! مستعمرات فضایی توسط هاله سمی احاطه شده است که شما می توانید با استفاده از گزینه شخصی‌سازی گازهای رنگی اطراف آن را تغییر دهید. این لایو والپیپر زیبا را از دست ندهید!

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 3757 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نام فارسی فیلم :‌ عملیات کندور 1

ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، کمدی

امتیاز :‌ 10 / 7،2

سال تولید : 1991

حجم : 901 مگابایت

خلاصه داستان : مامور “جکی” استخدام می شود تا مخفیگاه طلاهای نازیها را در صحرای آفریقا پیدا کند.او با سه زن که به طریقی با هم ارتباط دارند همکار می شود.از طرفی گروهی مزدور هم به دنبال طلاها است و…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 474 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 این برنامه که محصولی از شرکت  Christian Ghisler می‌باشد،  یک نرم افزار مدیریت فایل پیشرفته می باشد که از امکانات متعددی در زمینه مدیریت اطلاعات و فایل ها برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 462 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 410 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

با برنامه Notify Pro آنچه را که برایتان مهم است را از دست نخواهید داد. این نرم افزار یک پنجره اطلاع رسانی است که تمام رویداد های دستگاه اندرویدی شما را نمایش می دهد. این برنامه دارای محیطی کاملا سفارشی و قابل تنظیم است و شما می توانید با بروزرسانی برنامه از امکانات جدید آن بهره ببرید. Notify Pro تماس های از دست رفته، پیام های دریافتی خوانده نشده، ایمیل های دریافتی باز نشده، رویداد های از پیش تنظیم شده و پیام های دریافتی از توییتر و فیس بوک را در پنجره اطلاع رسانی خود برای شما نمایش می دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 437 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

اسکایپ یک برنامه کاملا رایگان برای برقرای تماس با کامپیوتر و موبایل می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی صداست و همچنین از امنیت بالایی برخوردار است.از دیگر امکانات این نرم افزار محبوب امکان تماس تصویری یا همان ویدیو کال می باشد همچنین امکان  ضبط و دریافت پیغام صوتی افلاین را نیز داراست و میتواند بصورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند و دیگر اینکه شما با استفاده از این نرم افزار  می توانید چت متنی داشته باشید.شما می توانید اخرین ورژن این برنامه را در این پست دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 470 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)


یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی هارد دیسک به حساب می آید که رایگان بودن آن یکی از امتیازات مثبت آن است. اگر شما هم احساس می کنید سرعت انجام عملیات های هارد دیسک جدیداً با پیغام های خطای مربوط به هارد دیسک مواجه می شوید، این نرم افزار حرفه ای به شما پیشنهاد می شود. 

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 10,094
  • بازدید سال : 81,768
  • بازدید کلی : 5,507,823