loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 418 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 487 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم‌افزار بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 562 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

"قصل اول کامل"

نام فیلم : نفوذ

ژانر : جنایی، هیجانی

سال تولید : 1392

حجم : هر قسمت 100 مگابایت

خلاصه داستان : (مهرنوش دختری جوان و فعال در اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر است تلاشی را برای باز پس گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می کند)
(درخواست ربایندگان از بهار مشخص شده و از سوی دیگر اداره امنیت تمامی توان خود را برای شناسایی و دستگیری سارقین به کار می‌گیرد)
(ربایندگان برای رسیدن به اهداف خود دفترچه یادداشت بهار را از خانواده اش طلب کرده و اداره امنیت سایبری این سرنخ جدید را دنبال می کند)
(ربایندگان در حال اجرای نقشه خود برای تحویل دفترچه بهار از بهمن می باشند که بهار راهی برای  فرار می یابد)
(بهار علوی از بند سارقین گریخته و وارد محوطه کارخانه می شود.اداره امنیت سایبری نیز سرنخ های جدیدی در مورد مهرنوش و روابط اینترنتی او می یابد)
(اطلاعات برداشته شده توسط بهار علوی از سایت روابط خارجی ایالات متحده کشف رمز شده و هدف سایبری ربایندگان مشخص می شود)
(سارقین اطلاعات مورد نیاز را از طریق بهار علوی به دست آورده و حمله سایبری خود را آغاز می کنند. اداره امنیت نیز محدوده اختفای آنان را شناسایی می کند)

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 439 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

این‌نرم‌افزار نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 432 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یک پلیر موسیقی رایگان با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها ولیست  پخش ها است. از طریق این برنامه می توانید لیستی از علاقه مندی ها را برای  خود بسازید و یا فهرستی از آهنگ های در حال پخش درست کنید.از ویژگی های AIMP می توان به دارا بودن اکولایزر حساس، حداکثر کارایی  از حداقل منابع، استفاده بسیار اندک از منابع سیستم هنگام کارکرد، پشتیبانی  از زیان های مختلف، پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف، امکان تنظیم کلیدهای  میانبر، پشتیبانی از پلاگین ها متعدد، تبدیل فرمت های مختلف صوتی به  یکدیگر و بسیاری ویژگی های دیگر.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1867 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نام فیلم : مربی کارتر

ژانر : درام، ورزشی

سال تولید : 2005

حجم : 1.14 گیگابایت

خلاصه داستان : مربی بسکتبال دبیرستان ریچموند بازنشسته می شود و به جای او کارتر سیاهپوست که خود زمانی شاگرد آن دبیرستان بود با سابقه درخشان منصوب می شود. او مربی بسیار سختگیر و قانونمندی بود  و همین رفتار وی موجب مخالفت از سوی بازیکنان می شود. او قراردادی با تک تک بازیکنان می بندد مبنی بر اینکه آنها موظفند به موقع سر تمرین حاضر شوند و در کلاس درس خود نیز حضور دائم و فعال داشته باشند و معدل آنها در حد قبولی دانشگاه باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 451 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 416 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer  ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 431 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (1)

\"\"

نرم افزار ObjectDock Plus ابزاری جهت قدرتمندتر نمودن و در عین حال زیبا  تر نمودن نوار Task Bar موجود بروی دسکتاپ می باشد که دارای امکانات زیبای  کاربردی و گرافیکی بسیاری می باشد کار این برنامه سازماندهی و قسمت بندی برنامه های بر روی دسکتاپ  می باشد که آیکون برنامه در قسمت Task Bar قرار می گیرد که با اجرای ویندوز  برنامه هم اجرا می شود این برنامه از محیط گرافیکی ساده و زیبایی درست شده  است که با دسته بندی و قسمت بندی برنامه ها و آیکون های مربوط به هر قسمت  مثلا برنامه های اینترنت یا کاربردی می تونید دسترسی را آسان تر و سریع تر  کند و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری کند.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 461 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم‌افزار، نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 10,024
  • بازدید سال : 81,698
  • بازدید کلی : 5,507,753