loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 1316 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان پلیس ۱

| دانلود رایگان از چهار سرور مختلف |

police story

نام فیلم : داستان پلیس ۱

نام لاتین : Police Story 1

ژانر :

امتیاز :

محصول وسال ساخت :

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : “بازرس وونگ”  تلاش می کند به یکی از قاچاقچی های بزرگ مواد مخدر، به نام “چو تائو” که به تازگی دستگیر شده بباوراند که یکی از هم دستانش، “سلینا”  قرار است در دادگاه علیه او شهادت دهد . به این امید که “چو” نقشه ی سوء قصد به جان «سلینا» را بریزد . از طرف دیگر “وونگ”، مأمور پلیس، “کاکویی چان”  را مأمور محافظت از جان «سلینا» می کند و . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1553 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم داستان پلیس ۲

| دانلود رایگان از چهار سرور مختلف |

Police Story 2

نام فیلم : داستان پلیس ۲

نام لاتین : Police Story 2

ژانر : اکشن ، کمدی ، جنایی

امتیاز : ۷٫۱/۱۰

محصول وسال ساخت : هنگ کنگ ۱۹۸۸

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : “کاکویی چان”  باید گروهی اخاذ که بمب گذاری می کنند را متوقف کند و از طرفی دیگر دشمنان قبلی چان نیز، تصمیم به گرفتن انتقام دارندو . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 461 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Down the hill-1

 

یک بازی عالی ویژه‌ی دستگاه های اندروید ! در این بازی شما باید از تپه ها بگذرید و امتیاز جمع کنید . این بازی ساده که بر فیزیک ، گام سریع تپه سواری می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند . شما هر چقدر بیشتر امتیاز جمع کنید دوچرخه های جدیدتری به شما داده خواهد شد . شما وقتی که سکّه جمع کنید می توانید دوچرخه های جدیدتری دریافت کنید .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 642 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

FreeDownloadManager

نرم افزار Free Download Manager یا FDN یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود است که با یک رابط کاربری واضح شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از اینترنت دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود . Free Download Manager تمام ویژگی هایی که شما از یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند انتظار دارید را برای شما فراهم نموده است که از میان آن ها می توان به دانلود از تورنت ، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل ، دانلود ویدئو های فلش ، بهینه سازی سرعت اینترنت ، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و… اشاره نمود . علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده FDN با تقسیم کردن فایل های دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه، باعث افزایش سرعت دانلود تا ۶۰۰ برابر خواهد شد . این نرم افزار دارای قابلیت های زیر می باشد :

مرتضی بازدید : 599 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نسخه جدید در بازی Subway Surfers که این بار در سئول است شما در نقش پسربچه ای به نام جک باید از مامور قطار و سگش فرار کنید . در زمان فرار موانع گوناگونی مثل حرکت قطارها وجود دارند که باید مراقب آنها باشید . هرچه بیشتر به فرار ادامه دهید شاهد موانع بیشتر و متفاوت تری خواهید بود . درطول مسیر خود باید به جمع آوری سکه های معلق بر روی واگن های قطار نیز بپردازید. این بازی گرافیک بالایی دارد و به شما امکان استفاده از وسایل جالبی مانند جت پک، کفش پرش و اسکیت را هنگام فرار می دهد. ویژگی های جدید بازی ، پیشرفت های جزئی نسبت به ورژن قبل، رفتن جک به روسیه ، فلوریدا و سواحل میامی، لباس های جدید و خیره کننده لوسی، پیدا کردن عروسک های مخفی شده در روسیه و اضافه شدن خرس عروسکی زیبا  می باشد .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 484 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 Kugou Music

برنامه Kugou Music پلیر محبوب و قدرتمند در زمینه پخش موسیقی برای سیستم عامل اندروید است . شما به کمک این پلیر می توانید علاوه بر پخش موسیقی, موزیک ها را جستجو و دانلود نمایید . همچنین این پلیر دارای یکی از کامل ترین کتابخانه های موسیقی در جهان است و می توانید هرروز آهنگ های به روز را دریافت کنید . از ویژگی های این پلیر می توان به داشتن یک کتابخانه موسیقی کامل، امکان جستجوی موسیقی به وسیله موتور جستجوگر قدرتمند موزیک، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی، کاملا رایگان بودن و نداشتن هیگونه تبلیغات آزاردهنده و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1194 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فول آلبوم مرتضی پاشایی

| دانلود رایگان از سرورسایت و لینک کمکی |

 Pashaei

نام خواننده : مرتضی پاشایی

آلبوم : فول آلبوم

فرمت : mp3

توضیحات : “مرتضی پاشایی” یکی از محبوب ترین و خوش صداترین خواننده های ایران . وی با سن نه چندان بالا توانسته است محبوبیت بسیار بالایی در میان دوستداران ترانه های عاشقانه کسب کند . چندی پیش شایعه هایی نیز در مورد خبر فوت وی منتشر شد که این خبر از سوی صفحه رسمی “مرتضی پاشایی” تکذیب شد . او اکنون در سلامتی کامل به سر می برد . شما می توانید آلبوم این خواننده را به رایگان از سرورهای قدرتمند سایت و یا از لینک کمکی دانلود نمایید .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 516 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ice road truckers

فکر می کنید راننده ی حرفه ای هستید ؟ اگر این طور هست پیشنهاد میکنیم تا بازی ice road truckers را نصب کنید و میزان مهارت خودرا محک بزنید . در این بازی شما با کامیون های بزرگ در بدترین جاده ها با شرابط مختلف آب وهوایی رانندگی خواهید کرد . رانندگی در جاده های لغزنده و تاریک مشکل است و اگر فکر می کنید می توانید از پس این مشکل بر آیید پس امتحان کنید .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 394 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Firewall App Blocker 1.3 Portable

بسیاری از نرم افزارهای کامپیوتری برای تست سریال و کدهای اکتیوسازی به سرور سایت مربوطه وصل می شوند تا اصل بودن سریال برنامه را چک کنند و به علت اینکه اکثر کاربران ایرانی از سریال های تقلبی یا کرک برنامه استفاده می کنند احتمال این که برنامه به اینترنت وصل شده و پس از مدتی پیغام اکتیو نبودن برنامه ظاهر می شود هست. بدین منظور شما می توانید با قرار دادن نام برنامه در فایروال ویندوز، مانع بروزرسانی و چک لایسنس برنامه شوید. Firewall App Blocker ابزار کم حجم، رایگان و پرتابلی است که کاربران به کمک آن میتوانند به راحتی و بدون اینکه زمان زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند با چند کلیک ساده برنامه های مورد نظر خود را در فایروال ویندوز قرار دهند .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 498 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Earth بهترین نرم افزار برای مشاهده زنده ی کره ی زمین است . Google Earth با استفاده از ماهواره هایی که دور کره ی زمین دارد به شما این امکان را میدهد که به راحتی هر نقطه ی کره ی زمین را مشاهده کنید . البته این نرم افزار فقط برای مشاهده ی کره ی زمین نیست و شما می توانید به Google Earth آدرس یک مکان را بدهید تا آن مکان را به صورت آنی مشاهده کنید . با Google Earth شما قادر به مشاهده سه بعدی  بنا ها و مکان ها خواهید بود . هم چنین شما می توانید از فاصله ی دور کره ی زمین را مشاهده کنید ویا حتی تا چند متری سطح زمین ZOOM کرده و آن را مشاهده نمایید .

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 989
  • بازدید ماه : 10,006
  • بازدید سال : 81,680
  • بازدید کلی : 5,507,735