loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 1914 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

نام فیلم : مرد عنکبوتی 3

ژانر : اکشن، ماجرایی، فانتزی

سال تولید : 2007

حجم : 1044 مگابایت

خلاصه داستان :‌ «پیتر پارکر» هنوز برای روزنامه ی «دیلی باگل» کار می کند و هنوز آماده است  به کمک مردم بشتابد. تا این که یک توده ی سیاه رنگ ماورای فضایی خود را به بدن او می چسباند و «پیتر» را متوجه نیمه ی تاریک وجودش می کند. به این ترتیب یک «اسپایدر من» خشن و بی رحم پا به عرصه می گذارد و در این هری هنوزم پیتر را مقصر مرگ پدش می داند و میخواهد انتقام مرگ پدرش را از پیتر پارکر «مرد عنکبوتی» بگیرد و همچنین بین مرد شنی نیز در اثر مواجه شدن با یک آزمایش علمی به وجود آمده و …

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 479 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

| آلبوم‌های نم‌نم بارون و تک‌آهنگ‌ها |

نام خواننده :ایمان غلامی

آلبوم : فول آلبوم

آلبوم های : حیف‌من، بغض، نم‌نم بارون و تک‌آهنگ‌ها

برای دانلود آلبوم‌ها به ادامه مطلب بروید

مرتضی بازدید : 417 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 در این پست نرم افزاری بسیار عالی برای حذف انواع فایل های مخرب و جاسوس افزارها نظیر adware, key loggers, browser hijakcers و malware برای شما گذاشته‌ایم.  این نرم افزار ضمن توانایی پاکسازی بدافزارها دارای تنظیمات و امکانات محافظتی فراوانی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. آپدیت های منظم این نرم افزار باعث می شود دیتابیس آن به روز بوده و بدافزارهای جدید را به راحتی شناسایی و از بین ببرد. این نرم افزار از منابع سیستمی بسیار کم استفاده خواهد کرد و در این حالی است که از موتور اسکن قدرتمندی استفاده می نماید. دارای ۳ روش اسکن عمیق،سریع و دستی می باشد که این اسکن ها درون رجیستری ویندوز،تنظیمات ویندوز،فایل ها و فولدرها،حافظه سیستم و کوکی های اینترنتی انجام می شود. اسکن زنده این نرم افزار نیز به بررسی فضاهای حساس برای جلوگیری از رسوخ بدافزارها اقدام میکند. بخشی از امکانات محافظتی این نرم افزار شامل BHO Guard جهت مراقبت و جلوگیری از نصب شدن پلاگین های ناخواسته بعضاً جاسوسی در internet explorer می باشد. AppInit DLL Guard جهت جلوگیری از نصب و اجرا شدن خودکار نرم افزارهای ناشناخته و مخفی در ویندوز است. Hosts File Guard نیز برای مراقبت از وضعیت آدرس دهی در اینترنت و جلوگیری از تغییرات مهم آنهاست. Running Process Guard نیز برای مقابله با اجرا شدن نرم افزارهای ناخواسته که بعضاً بدافزار هستند و دیگر امکانات محافظتی که در نرم افزار Advanced System Protector برای تامین امنیت ویندوز تعبیه شده اند.شما می‌توانید این نرم افزار را از بدوبیادانلود دریافت کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2703 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (2)

نام فیلم : مرد عنکبوتی 2

ژانر : اکشن، ماجرایی، فانتزی

سال تولید : 2004

حجم : 1024 مگابایت

خلاصه داستان :  پیتر پارکر هم اکنون در یک کالج مشغول تحصیل است . او شغل خود را از دست داده، نمراتش در کالج پایین است و از سوی دیگر درگیر مسئله عشقی اش با مری جین می‌باشد . پیتر از طرفی عاشق مری است و از سوی دیگر نمی تواند هویت مرد عنکبوتی بودن خود را برای او فاش کند زیرا در اینصورت جان او بخطر می افتد . بدین ترتیب پیتر مری را از دست می دهد و مری تصمیم به ازدواج با یک فضانورد می گیرد . پیتر سرانجام تصمیم می گیرد دست از مبارزه با تبهکاران برداشته و شخصیت مرد عنکبوتی را رها کرده تا اینکه …

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1784 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

| مرد عنکبوتی  2 و 3 |

نام فیلم : مرد عنکبوتی 1

ژانر : اکشن فانتزی

سال تولید : 2002

حجم : 938 مگابایت

خلاصه داستان : یک اتفاق عجیب در زندگی Peter Parker که دانش آموز یک دبیرستان است رخ می دهد. یک عنکبوت رادیواکتیو شده او را می گزد و بدن او دچار جهش ژنی می شود و بنابراین توانایی پیمودن دیوارها و سقفها را پیدا می کند و در او یک حس عنکبوتی بوجود می آید که او را از نزدیک شدن خطر آگاه می کند و در ادامه …

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 370 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

این برنامه، صحنه ای زیبا از طبیعت و حیات وحش جنگل است. درختان و گیاهان جنگلی سر تا سر پس زمینه را پوشانده اند و گاهی عبور حیواناتی مانند پرندگان، آهو، گوزن، خرگوش و پروانه از نزدیک، بسیار جالب به نظر می رسد. مسیر عبور پرتو های نور آفتاب به خوبی مشخص است که از بین شاخ و برگ گیاهان می گذرد و بر زمین می تابد. تصاویر سه بعدی پس زمینه متحرک Forest HD از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بر روی طراحی جزئیات لایو والپیپر توجه ویژه ای شده است، به گونه ای که کیفیت واقعی HD را در همه اجزای نمایشی لایو والپیپر حس خواهید کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 415 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این نرم افزار، نرم افزاری سودمند است با جستجوی Malware، Adware و Spyware آنها را حذف کرده و از سیستم شما محافظت می نماید. این برنامه مجموعه ای از ابزارها را نیز برای مدیریت پروسه و سرویس ها در خود جای داده است. RemoveIT Pro SE یکی از بهترین راه کار های آنتی ویروسی برای است که تنها یک حالت اسکن را داراست. هنگامی که در این برنامه عمل اسکن ویروس ها را انتخاب می کنید به شما گزارش می دهد که چه ویروس ها، Malware، Worm، Spyware و adware هایی را در سیستم یافته و بلاک کرده است. سرعت اسکن این نرم افزار بسیار حیرت انگیز است و در کنار این ویژگی برتر قابلیت انتخاب فایل های ارزشمند برای نگهداری در قرنطینه نیز در اختیار کاربران قرار دارد. به علاوه ابزار مدیریت پروسه ی موجود در این نرم افزار که تمام پروسه هایی را در که در سیستم شما در حال اجرا هستند مشاهده و پیگیری نمایید. در کاربرد این ابزار می توانید پروسه های نامطلوب را بسته و یا از هارددرایو خود حذف کنید.

برخی از قابلیت های این نرم افزار:

قابلیت اسکن و شناسایی همزمان انواع آلودگی ها
حذف تمام فایل های و آلودگی های مرتبط با ویروس
امکان قرنطینه کردن فایل های ارزشمند
امکان ارتقاء تمام دیتابیس و برنامه
سرعت بسیار بالای اسکن
سازگاری با انواع ویندوزها
ابزار مدیریت پروسه
آپدیت خودکار
و …

 

دانلود در ادامه مطلب

حفیظ بازدید : 834 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

"تا قسمت 2 اضافه شد"

نام فیلم : ستایش 2

ژانر : خانوادگی

سال تولید : 1392

حجم : هر قسمت 200 مگابایت

خلاصه داستان : 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

حفیظ بازدید : 425 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

BeFunky Photo Editor همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشنی مخصوص ویرایش و افکت دادن به تصاویر در اندروید است. در واقع BeFunky Photo Editor تنها برنامه ای است که ویرایش نامحدود تصاویر را پشتیبانی میکند. به کمک این نرم افزار براحتی میتوانید تصاویر را از گالری انتخاب و آن ها را مورد ویرایش قرار دهید و یا به وسیله دوربین بصورت مستقیم عکس را وارد کنید. رابط کاربری این نرم افزار اندروید ویرایش عکس بسیار ساده بوده طوری که کاربر آماتور براحتی میتواند تصاویر را ویرایش کند. هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه این برنامه اندرویدی را از دانلود رایگان دریافت کنید.

برخی از قابلیت های این برنامه شامل :

وجود افکت هایی که در جای دیگر وجود ندارند

اثرات و افکت های نامحدود برای ویرایش تصاویر با قابلیت کنترل میزان

ایجاد تنظیمات جزئی 

استفاده راحت از آن

نیازمند اندروید 2.2 به بالا

 

دانلود در ادامه مطلب

 

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 10,066
  • بازدید سال : 81,740
  • بازدید کلی : 5,507,795