loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 1803 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Dong Yi soundtrack

نام آهنگ : مجموعه آهنگ های سریال افسانه دونگ یی

تعداد : ۱۴

فرمت : mp3

توضیحات : تمامی مجموعه آهنگ های سریال افسانه دونگ یی را در یک مجموعه ۱۴ عددی جمع آوری کرده ایم . این مجموعه شامل آهنگ های آغازین و پایانی فیلم و هم چنین آهنگ هایی که در بین سریال پخش می شود می گردد . هم اکنون می توانید به رایگان از سایت تلاش برای دانلود ، دانلود کنید .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 432 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 Sothink SWF Editor 1.3

نرم افزار Sothink SWF Editor ابزاری بسیار کابردی و مفید به منظور ویرایش فایل های فلش می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های فلش مورد نظر خود را ویرایش کنید و تغییراتی در آن تنها با یک کلیک به وجود آورید . شما می توانید فایل های فلش خود را به نرم افزار وارد کنید و انواع تغییراتی همچون تغییر عکس ها ، اشکال ، صداها ، فونت ها ، متون پویا ، دکمه ها ، اسکریپت ها ، فریم ها و…را انجام دهید . علاوه بر این ، این نرم افزار قادر خواهد بود تا پروژه های فلش که به صورت FLA می باشد را نیز برای شما بارگذاری کرده تا بتوانید این نوع فایل ها را نیز ویرایش کنید و آن را به صورت فایل SWF یا Exe ذخیره کنید .

   دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 574 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 Carmageddon v1.1.479

آیا از رانندگی همراه با خشونت و خون خوشتان می آید ؟ اگر ازطرفداران بازی های خشن هستید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم . در این بازی باید با انتخاب ماشین مورد نظرتان به رانندگی بپردازید و موانعی که سرراهتان هست را از میان بردارید . فرقی ندارد این مانع انسان باشد یا حیوان و یا ماشین های دیگر و . . . شما باید با تمام قدرت به آنها ضربه زده تا شاهد تکه شدن آن باشید . این بازی از خشونت بالایی برخوردار است لذا به کودکان و افرادی که با خشونت میانه خوبی ندارد پیشنهاد نمی شود .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 453 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 video to flash v 2.0

به وسیله نرم افزار VeryDOC Video to Flash Converter شما می توانید به راحتی فیلم های خود را به فرمت Falsh تبدیل کنید . از مزایای فرمت Flash این است که به راحتی می توانید آن را در اینترنت منتشر کنید بدون این که کاربر روی دکمه ای کلیک کند فیلم شما شروع به پخش می کند . البته تبدیل فیلم هایی که اندازه آن هم اندازه با فرمت های معمول بنر ها هست پیشنهاد می شود .

مرتضی بازدید : 426 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 icon_256x256

حتما برای شما هم پیش آمده تا پس از مدتی کارکردن با ویندوز از سرعت کامپیوترتان کاسته شده باشد و شما ویندوزتان را عوض کرده باشید تا سرعت کامپیوتر افزایش یابد . دلیل کند شدن سرعت کامپیوتر پس از کارکردن متداول ، از دست رفتن یکپارچگی هارددیسک است . پس از کپی کردن و یا حذف کردن هر فایلی مکان آن روی هارد خالی می ماند و از ادامه آن فایلهای بعدی پر نمیشوند . این امر باعث کندی سرعت کامپیوتر می گردد . به وسیله نرم افزار Smart Defrag 3.1.0 شما این مکان های خالی را سامان دهی می کنید تا سرعت هارددیسکتان به حد اکثر برسد .

مرتضی بازدید : 628 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 flash player

نرم افزار Flash Player یک افزونه ضروری برای مرورگرهای شماست . امروزه رایج ترین کلیپ ها و بنرهای موجود در وبسایت ها با فرمت Flash هستند که برای اجرای آنها نیاز به نصب این افزونه دارید . پس از نصب این افزونه باید مرورگر خود را یک بار ریست کنید (راه اندازی مجدد) سپس افزونه شروع به کار خواهد کرد . قابل ذکر است که این نسخه از Flash Player بر روی مرورگرهای غیر از اینترنت اکسپلورر قابل نصب است .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2272 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم صخره سرخ ۲

| دانلود رایگان از چهار سرورمختلف |

red cliff 2

نام فیلم : صخره سرخ ۲

نام لاتین : Red Cliff 2

ژانر : اکشن ، تاریخی ، درام

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

محصول وسال ساخت : چین ۲۰۰۹

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : در قسمت دوم با مکری که بانو” می” همسر “لیوبی” وارد می‌کند ارتش “شوهان” پیروز می‌شود . او با آراستگی تمام نزد “سائو سائو” که در گذشته عاشق وی بوده می‌رود و وی را به می‌خواری مشغول می‌کند و در نتیجه با حمله ارتش لیوبی ناوگان “سائوسائو” نابود می‌شود . . .

دانلود درادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1762 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

فیلم سخره سرخ

| دانلود رایگان از چهار سرور مختلف |

red cliff

نام فیلم : سخره سرخ

نام لاتین : Red Cliff

ژانر : اکشن ، درام ، ماجرایی

امتیاز : ۷٫۴/۱۰

محصول و سال ساخت : چین ۲۰۰۸

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : پس از نبرد “جوگه لیانگ” به سرزمین “وو” می‌رود و از فرمانروا “سون چیان” می‌خواهد تا با “لیو بی” متحد شود اما او می‌گوید که نیاز به تفکر بیشتری دارد . در این زمان “جوگه لیانگ” با “جو یو” فرمانده ارتش و نایب‌السلطنه کشور وو که سخت مشغول آموزش لشکر خود است آشنا می‌شود و درمی‌یابد که او نیز موافق جنگ با “سائو سائو” است . “سون چیان” نیز سرانجام با اعلام حمایت خود از “لیو بی” با او متحد شده و کشور وو نیز وارد جنگ علیه “سائو سائو” می‌شود که در طی این جنگ . . .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 587 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مرورگر Mozilla Firefox 28.0 ورژن جدید و آخرین ورژن ارائه شده از شرکت موزیلا هست . مرورگر اینترنت firefox بهترین و سریع ترین مرورگر موجود هست و با حجم بسیار کمی که دارد وظایف بسیار سنگین و کاربردی بر عهده می گیرد و برای شما به نحو احسن انجام می دهد . این مرورگر یکی از زیبا ترین ناحیه کاربری است که علاوه بر زیبایی آن بسیار پر کاربرد نیز هست . مهم ترین قابلیت های این مرورگر به شرح زیر می باشد :

- امکان اضافه کردن افزونه های کاربردی

- گشت وگذار سریع میان وب سایت ها

- دانلود منیجر قدرتمند

- محیط کاربری زیبا و دلپسند

- مسدود کننده پنجره های تبلیغاتی (پاپ آپ)

- امکان دانلود مستقیم کلیپ ها از سایت یوتیوب

- امکان ذخیره و مشاهده رمزهای ذخیره شده در انواع سایت ها

- سرعت و قدرت بیشتر نسبت به نسخه قبلی

و . . .

مرتضی بازدید : 1940 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فیلم داستان پلیس ۳

| دانلود رایگان از چهار سرور مختلف |

Supercop1992

نام فیلم : داستان پلیس ۳

نام لاتین : Supercop

ژانر : اکشن ، کمدی ، جنایی

امتیاز : ۶٫۹/۱۰

محصول وسال ساخت : ۱۹۹۲

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : یک کارآگاه هنگ کنگی به نام “چان” با همکاری یک خانوم پلیس دست به عملیات خطرناکی می زند که آن عملیات منهدم کردن باند مواد در هنگ کنگ است . . .

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 10,045
  • بازدید سال : 81,719
  • بازدید کلی : 5,507,774