loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 467 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی ودی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 395 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه Vuze 4.7.0.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 418 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند . با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 638 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی برای حذف سریع و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. ابزاری که درون ویندوزها جهت حذف نرم افزارهای نصب شده تعبیه شده در هنگام حذف آنها ناقص عمل میکند و به مرور زمان باعث به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافی باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده و همچنین ورودی های بی مورد درون رجیستری خواهد شد که در نتیجه باعث کاهش سرعت ویندوز به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 507 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

VLC یک پخش کننده چند منظوره و قدرتمند در زمینه پخش می باشد با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی فیلم های خود را با کیفیت بسیار عالی و خوب تماشا کنید به جرات می توان گفت که این نرم افزار از تمام فرمت های موجود پشتیبانی می کند پس بهترین انتخاب برای پخش فیلم های شما می باشد این برنامه ویژگی های زیادی دارد و می تواند فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند و دیگر اینکه از فرمت های همچون MPEG1,MPEG2MPEG4ویا دیویکس پشتیبانی میکند از ویژگی دیگر این برنامه محبوب اجرای DVD,VCDوسی دی های صوتی می باشد و...

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 510 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نام مجموعه : مجموعه گلچین آهنگ های انقلابی

تعداد : ۸

فرمت  : mp3

آهنگ ها : به لاله ی درخون خفته ، الله الله الله  الله اکبر ، الله الله تو پناهی بر ضعیفان یا الله ، آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو ، بهمن خونین جاویدان ، بوی گل سوسن و یاسمن آید ، ای ایران ای مرز پرگهر ، خلبانان ملوانان .

توضیحات : به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر وایام پیروزی انقلاب اسلامی ، مجموعه ای از بهترین سرودها و آهنگ های انقلابی را برای شما گردآوری کرده ایم .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2862 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (1)

نام فیلم : چهار شگفت‌انگیز

ژانر : اکشن، ماجرایی، فانتزی

سال تولید : 2005

حجم: 933 مگابایت

خلاصه داستان : چهار فضانورد که سوار بر سفینه ای جدید به مأموریتی آزمایشی رفته اند، به طور پیش بینی نشده ای، در معرض مقدار زیادی اشعه ی گاما قرار می گیرند. این حادثه، تغییر و تحولات غریب و غافل گیر کننده ای در هر چهار نفر به وجود می آورد و پس از چندی آنان به «چهار شگفت انگیز» معرو ف می شوند…

 

دانلود در ادامه مطلب

 

مرتضی بازدید : 502 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 371 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 400 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)


Free Alarm Clock نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. توانایی زمان بندی کارها و هشدار در زمان های خاص از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,051
  • بازدید ماه : 10,068
  • بازدید سال : 81,742
  • بازدید کلی : 5,507,797