loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 369 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 401 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 471 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این‌ نرم‌افزار ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1998 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

نام فیلم : جزیره شاتر

ژانر : درام، اسرارآمیز، هیجان‌انگیز

امتیاز :‌ 10 / 8،1

سال تولید :‌ 2010

حجم :‌ 1،40 گیگابایت

خلاصه داستان : در سال ۱۹۵۴ دو مارشال ایالات متحده، تدی دانیلز (لئوناردو دی‌کاپریو) و همکار جدیدش چاک ایول (مارک رافالو)، برای بررسی فرار یک بیمار روانی خطرناک، سولاندو، از بیمارستانی در جزیره شاتر در نزدیکی بوستون با کشتی به این جزیره مسافرت می کنند. در هنگام ورود به این جزیره تد با رفتار های ناخوشایندی از طرف پلیس مستقر در جزیره روبرو می شود. رفتار های غیر عادی توسط رییس بیمارستان روانی، دکتر جان کاولی (بن کینگزلی)، او را مشکوک می کند تا اینکه در ادامه …

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 


مرتضی بازدید : 485 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Smart Tools مجموعه‌ای شامل ۵ برنامه‌ی کاربردی برای موبایل شما است که می‌توانید با کمک آن مجموعاً ۱۵ عمل متفاوت را انجام دهید. این برنامه‌ها شامل مجموعه‌ای برای اندازه‌گیری طول، زاویه و ارتفاع، برنامه‌ای برای اندازه‌گیری فاصله، طول و عرض و مساحت، برنامه‌ای برای مسیر‌یابی و تشخیص فلزات، برنامه‌ای برای تشخیص قدرت صدا و نهایتاً برنامه‌ی چراغ‌قوه با امکانات متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2546 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (2)

| 90 قسمت کامل شد |

نام فیلم : شبهای برره

ژانر :  طنز اجتماعی

سال تولید : 1380

حجم :هر قسمت حدود 130 مگابایت

خلاصه داستان : کیانوش استقرار زاده سردبیر یک روزنامه دهه ۴۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود. در بین راه در اتفاقاتی توسط ماری گزیده می‌شود. شیرفرهاد، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد و…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 140756 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (183)

کلیه لینک ها بازسازی شدند

 

 

سریال کره ای پسران فراتر از گل

ژانر:عاشقانه ، رمانتیک

تعداد قسمت : 25

محصول کشور : کره ی جنوبی

زیرنویس فارسی : دارد

حجم : هر قسمت تقریبا 190 مگابایت

خلاصه داستان :محور اصلی داستان حول چهار جوان از خانواده های سرشناس کره و یک دختر از خانواده ای فقیر میچرخد.محل آشنایی این 5 نفر یکی از بهترین مدرسه های سئول است که فقط دانش آموزان مرفّه و پولدار که از خانواده های اشرافی و سرشناس هستند اجازه ی تحصیل در آن را دارند.در ابتدای داستان اتفاقاتی می افتد که سبب می شود یک دختر فقیر با نام "گیوم جان دی" به طرز غیر قابل پیش بینی از این مدرسه ی خاص سر در بیاورد و..."گیوم جان دی" بعد از ورود به این مدرسه که از هر لحاظ عجیب است با یک گروه معروف چهار نفره به نام گروه "4 گل" آشنا می شود.اعضای این گروه چهار پسر خوش قیافه،خوش تیپ و سرشناس هستند که هر کدام به یکی از خانواده های فوق العاده مشهور کره تعلق دارند.این گروه که به "پسران گل" نیز معروف هستند در مدرسه به عنوان مشهور ترین و محبوب ترین شخصیت های موجود در میان دانش آموزان شناخته شده اند و بالطبع از مغرور ترین دانش آموزان مدرسه به شمار می آیند."گیوم جان دی" پس از رو به رو شدن با اعضای "4 گل" در ابتدا فکر می کند که اعضای این گروه افراد منفوری هستند ولی در ادامه حوادث جالب و برخوردهای غیر منتظره بین این دختر و اعضای گروه "4 گل" باعث بوجود آمدن یک داستان فوق العاده جذاب می شود که در نهایت به روابط دوستانه و یک مثلث عشقی می انجامد...

مرتضی بازدید : 742 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

سریال خداحافظ بچه یکی از سریال های تهیه شده برای ماه مبارک رمضان می باشد که تیتراژ پایانی آن را علی لهراسبی خوانده است که در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت ۱۲۸ به صورت رایگان و مستقیم از سایت بدوبیادانلود دریافت نمایید که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 10,029
  • بازدید سال : 81,703
  • بازدید کلی : 5,507,758