loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 503 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

مرتضی بازدید : 493 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود و در آن شما در نقش یک نینجا با برش دادن میوه های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می پردازید .دربازی  Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد !در این بازی  انواع میوه ها نظیر سیب ، هندوانه ، گلابی و لیمو پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 505 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار مناسب برای کسانی است که لپ دارند و میخواهند در تنظیمات سرعت و حساسیت موس و تاچ پد تفاوتی قائل شوند. به این صورت که سرعت حرکت و کلیک های موس با سرعت حرکت و کلیک های تاچ پد لپ تاپ تفاوت داشته باشند. باتوجه به اینکه کار کردن با تاچ پد و موس تفاوت هایی از نظر حساسیت انگشتان و… دارد این تفاوت می تواند در کاربرد پذیری بهتر بسیار یاری دهنده باشد. تفاوت قائل شدن برای این تنظیمات توسط ویندوز قابل انجام نیست و اگر تنظیمی نیز انجام دهید برای موس و تاچ پد یکسان خواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار Mouse Speed Switcher میتوانید تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید و سپس با فعال کردن نرم افزار و تعریف یک hotkey برای اجرا شدن سویچ کار خودتان را آسان کنید. بعد از تعریف hotkey کافی است در زمانی که میخواهید بین موس و تاچ پد سوییچ کنید ، دکمه hotkey را بفشارید یا از بخش کنار ساعت ویندوز سوییچ را انجام دهید. این نرم افزار بسیار سبک و رایگان بوده و فضایی از پردازنده و رم را به صورت محسوس اشغال نخواهد کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 567 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه ۸٫۰ از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم …

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 425 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (1)

برنامه Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 760 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه ی ۱۴۰ فونت بسیار زیبای فارسی را گرد آوری کرده ایم . این فونت ها را می توانید در تمامی نرم افزار های تایپی (نوشتاری ) مانند word ، notpad ، paint ، photoshop ، autocad وهمه برنامه هایی که می توان در آن متنی را تایپ کرد . با دانلود این مجموعه فونت و نصب آن ، فونت به صورت خودکار در فونت‌های ویندوز شما نصب می‌شوند و می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید . توجه داشته باشید که این فونت‌ها با حرف B شروع می شود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 739 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار  RapidTyping یک نرم افزار مفید و عالی برای تقویت سرعت و دقت تایپ می باشد . با این نرم افزار می توانید روزانه مقداری تمرین کنید تا تایپ خود را سریع تر و دقیق تر بسازید . از مهم ترین ویژگی این برنامه داشتن محیطی جذاب می باشد که کاربر در حین کار با آن خسته نمی شود . برای تقویت تایپتان نرم افزار RapidTyping پیشنهاد می شود .

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,033
  • بازدید ماه : 10,050
  • بازدید سال : 81,724
  • بازدید کلی : 5,507,779