loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 390 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم‌افزار، نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 395 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند . با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 437 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای دیوار آتش و نسخه رایگان آن یکی از بهترین نرم افزارهای کاملا Free جهت عملکرد مکمل آنتی ویروس و حفاظت کامپیوترهای شخصی میباشد  ZoneAlarm یک نرم افزار کاملا رایگان حفاظتی بوده وصرفا هم به عنوان فایروال یا دیوار آتش شناخته میگردید ولی موفقیتهای بسیار درخشان آن سبب گردید در اندک زمانی تیم توسعه نرم افزار که شاید در آن هنگام تنها به عنوان یک تیم آماتور شناخته میگردید ،با بنیان موسسه ZoneAlarm و گسترش محصولات خود به نسخه های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ، محصولات تجاری خود وارد بازار رقابت فشرده محصولات امنیتی نمایند .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 459 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین با عنوان ماه عسل را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 376 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با عنوان سازش را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از سایت بدوبیادانلود دریافت نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 705 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

جشن رمضان نام ویژه برنامه ای است که در ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش می شود. تیتراژ این برنامه به نام "سوال" با صدای دلنشین بهنام صفوی خوانده شده است و شعر آن را سید محمد کاظمی سروده است و آهنگسازی اثر بر عهده بهنام صفوی بوده و تنظیم کننده آن نیز سیاوش صدری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت اوریجینال دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 406 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 این نرم‌افزار یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازید. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 495 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

این‌ نرم‌افزار ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 476 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Aida EXTREME EDITION یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد . نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 2023 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نام فارسی فیلم : دور دنیا در 80 روز

نام انگلیسی فیلم : Around the World in 80 Days

ژانر‌ :‌ اکشن، ماجرایی، کمدی

سال تولید : 2008

حجم : 1.03 گیگابایت

خلاصه داستان : اسپارتو (جکی چان) باید برای بازگرداندن یک بودای ارزشمند که از روستای زادگاهش به سرقت رفته به چین برود. او برای رسیدن به هدف خود دست به دامن یک لندنی خوش نام به نام فیلی فاگ (استیو کوگان) می شود و فاگ تمام اعتبار، ثروت و زندگی خود را در قبال شرطی مبنی بر سفر به دور دنیا در هشتاد روز گرو می گذارد. در این سفر جوانی فرانسوی و هنرمند نیز به آنها می پیوندد. در مقابل لرد کلوین در مقام مدیر آکادمی سلطنتی علوم، معتقد است آنها در این راه موفق نمی شوند.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,003
  • بازدید ماه : 10,020
  • بازدید سال : 81,694
  • بازدید کلی : 5,507,749