loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 433 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 780 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

شما می توانید با ابزاری که NodeBeat در اختیار شما قرار می دهد آهنگ بسازید . این نرم افزار متناسب با همه سنین می باشد . چه ۲ ساله باشید چه ۹۲ ساله , NodeBeat به شما کمک می کند تا مانند یک حرفه ای آهنگ بسازید ! شما می توانید به راحتی آهنگ ها را ضبط کرده و میان دوستانتان به اشتراک بگذارید . برنامه دارای ابزار و وسایل جالبی می باشد که آهنگ سازی را بزای شما لذت بخش می کند !

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1183 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نام فارسی انیمیشن :‌ عصر یخبندان 4

ژانر : انیمیشنی، ماجرایی، اکشن

امتیاز :‌ ۶٫۸/۱۰

سال تولید : 2012

حجم : 912 مگابایت

خلاصه داستان :‌ ندی، دیگو و سید قصد دارند دور دنیا سفر کنند . آنها به همراه یک تکه یخ که به عنوان یک قایق برای خود می سازند به دریا می زنند و در آنجا ماجراجویی خود را شروع می کنند که در این سفر با خطر های زیادی روبه رو می شوند و باز هم برای آنها ماجراهای تازه می آفریند . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 568 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نام فارسی انیمیشن :‌ عصر یخبندان 3

ژانر : انیمیشنی، ماجرایی، اکشن

امتیاز :‌ ۷٫۱/۱۰

سال تولید : 2009

حجم : 1030 مگابایت

خلاصه داستان :‌ مندی و الی بزودی صاحب بچه می‌شوند. مندی به قدری از این بابت هیجان زده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد. دیگو نیز دچار تغییری در بدن خود شده است و حالا که مندی صاحب یک خانواده شده است می‌خواهد او را ترک کند.سید فهمیده است که گروه بزودی متلاشی می‌شود می‌خواهد برای خودش گروهی مستقل تشکیل دهد. او سه تخم دایناسور پیدا می‌کند ولی . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 549 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نام فارسی انیمیشن :‌ عصر یخبندان 2

ژانر : انیمیشنی، ماجرایی، اکشن

امتیاز :‌ ۶٫۹/۱۰

سال تولید : 2006

حجم : 743 مگابایت

خلاصه داستان :‌ منفرد سید و دیگو در می یابند که عصر یخبندان رو به اتمام است، و با دیگران برای رفتن به زمین‌های بلندتر، همراه می شوند. در طول این سفر آن‌ها متوجه می شوند که منفرد تنها ماموت پشمالو باقیمانده در دنیا نیست و . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 709 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نام فارسی انیمیشن :‌ عصر یخبندان 1

ژانر : انیمیشنی، ماجرایی، اکشن

امتیاز :‌ ۶٫۷/۱۰

سال تولید : 2002

حجم : 736 مگابایت

خلاصه داستان :‌ داستان با رسیدن عصر یخبندان ، یک شیر دندان تیز ، یک موجود تنبل و یک ماموت بزرگ ، نوزاد یک انسان را پیدا می کنند . آن ها سعی می کنند این نوزاد به پدرش برگردانند ولی در این راه با مشکلات زیادی روبرو می شوند و آنها به مقابله آنها می پردازند و . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

 

مرتضی بازدید : 467 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

KeePass یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 11460 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (10)

نام لاتین : Kisss of the dragon

نام فارسی : بوسه اژدها ، با بازی جت لی

زانر : اکشن ، جنائی، رزمی

کیفیت :720p

زبان :دوبله فارسی ، انگلیسی (دوزبانه)

خلاصه داستان : هویان سوی چین (جت لی) استاد هنرهای رزمی و مأمور پلیس مخفی چین برای همکاری با پلیس فرانسه، وارد پاریس می شود. ولی ناگهان با توطئه ای که همکار فرانسوی او (چکی کاربو) تدارک دیده شده بود، روبرو می شود و ...

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 430 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

این نرم‌افزار، نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 422 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer  ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 10,014
  • بازدید سال : 81,688
  • بازدید کلی : 5,507,743