loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 699 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۳ مداحی بسیار زیبا و تاثیرگذار از مداح جوان سید مجید بنی فاطمه که با صدای بسیار دل انگیز مداحی شده اند. این مجموعه دارای نوحه و شور های بسیار زیبا است که همانند آن کمتر شنیده شده است. مدت زمان این مداحی ها حدود ۱ ساعت ۳۰ دقیقه می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 606 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند . با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 869 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

نام فیلم : سوت پایان

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : 1389

خلاصه داستان : سحر ( نیکی کریمی ) و سامان ( شهاب حسینی ) دو سینماگر جوانی هستند که سودای فیلمسازی حرفه ایی دارند اما تنها چیزی که تا به امروز بدان دست یافته اند ، ساخت فیلمهای تبلیغاتی و مستند بوده است!. این دو در هنگام ساخت فیلم تازه شان ، لازم می بینند تا یکی از صحنه های فیلمشان را دوباره فیلمبرداری کنند ولی مشکل اینجاست که بازیگر نوجوان این صحنه به نام ملیحه ( هستی مهدوی فر ) اکنون در کنار آنها نیست و حالا آنها باید همه جا را به دنبال او بگردند!. سرانجام بعد از جستجوی فراوان ، سحر موفق می شود تا ملیحه را بیابد اما در ادامه متوجه می شود که مادر ملیحه در دردسر بزرگی افتاده است. مادر ملیحه به دلیل قتل مردی که دخترش را مورد آزار و اذیت قرار داده در آستانه اعدام قرار دارد بنابراین سحر تمام تلاشش را انجام می دهد تا جلوی اعدام وی را بگیرد و…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 7076 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (3)


نام فیلم : مبارز تایلندی 1

نام انگلیسی : Ong Bak 1

ژانر : ورزشی‏، رزمی، اکشن

کیفیت : 720p

زبان : دوبله فارسی

خلاصه داستان : “بوتینگ” در یک روستای کوچک و آرام زندگی می کند. یک روز یک مجسمه ی بوداهی (اونگ بک) ، که قیمت زیادی دارد ، توسط یک سارق دزدیده می شود . سپس بوتینگ تصمیم به تعقیب سارق و پس گرفتن مجسمه می گیرد که در این راه با افراد مختلفی مبارزه می کند و . . .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1326 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

نام فیلم : سعادت آباد

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : 1389

 

خلاصه داستان : فیلم حکایتگر داستان سه خانواده است در سعادت آباد که شبی را برای حل مشکلات شان به بهانه تولد محسن (حامد بهداد) دور هم جمع می شوند و یاسی (لاله حاتمی) همسر محسن برای بهتر برگزار شدن این مهمانی دختر کوچکش را همراه پرستار بچه (مینا ساداتیان) روانه منزل او می کند. در این مهمانی لاله (مهناز افشار) و شوهرش علی (امیر آقایی)، همچنین بهرام (حسین یاری) و همسرش تهمینه (هنگامه قاضیانی) حضور دارند، اما بعضی اتفاقات در تغییر جریان میهمانی ماجرا را وارونه می کند…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 807 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

file lockpro 6.7

 

نرم افزار File Lock یک برنامه کم جحم و کاربردی می باشد که شما به وسیله ی آن قادر خواهید بود امنیت پوشه ها ، فایل ها و درایو های خود را تامین کنید . کار با File Lock بسیار ساده بوده و نیازی به مهارت خاصی ندارد وفقط شما می توانید با دو یا چند بار کار کردن با آن به راحتی آن را یاد بگیرید . مهم ترین قابلیت های این نرم افزار عبارتند از :

.

مخفی سازی فایل ها و فولدرها

.

ایجاد محدودیت برای تغییر دادن فایل ها و فولدرها

.

ایجاد محدودیت برای خواندن و حذف فایلها و درایورها

.

رمزنگاری به صورت ۲۵۶ بیتی AES بر روی فولدرها و فایلها با دو فرمت متفاوت

.

قابلیت مانیتورینگ فایل های انتخابی

.

جلوگیری از اجرای نرم افزارها و بازی های انتخابی

.

کاربری آسان

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 512 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

pdfFactorypro 4.81

 

نرم افزار PDF Factory یک ابزار کامل برای تبدیل سایر اسناد به فایل PDF می باشد . با این نرم افزار بسیار قوی و کم حجم شما می توانید اسناد و فایل ها را با انواع فرمت های مختلف همچون word , jpg , duc و . . . را به راحتی به یک فایل پی دی اف تبدیل کنید . از دیگر مزیت های این نرم افزار ایجاد یک پزینتر مجازی است .

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 506 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

BuisenessCard Desgner

آیا شما قصد چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید ؟ آیا از طراحی های دیگران برای کارت ویزیت خود خوشتان نمی آید؟. شما دانشهای کافی و کار با برنامه های سنگین گرافیکی مانند فتوشاپ را نمیدانید؟ پس دست نگه دارید ! بانرم افزار Business Card Designer خودتان کارت ویزیت خودتان را طراحی کنید . این برنامه با داشتن هزاران طرح و مدل شما را به سادگی به طرح خود میرساند . فقط کافی است شما اطلاعات کاری خود و لوگو و چیزهای دیگر را به این برنامه بدهید تا این برنامه با تکنیک های خاص خود به صورت اتوماتیک کارت شما را طراحی کند . سایز هایی رو که این برنامه در اختیار شما می دهد می توان گفت یکی از بهترین ویژگی هاست . امکان چاپ کارت ویزیت به صورت ۲ رو و قابلیتهای دیگر که خودتان در حین کار میفهمید .نیازی به حرفه ای بودن ویا مهارت خاص برای کار بااین نرم افزار نیست چراکه به راحتی می توانید با آن کار کنید . این نرم افزار دارای قابلیت های زیر می باشد :

.

استفاده از افکتهای مختلف از جمله: Crop, mirror, flip, rotate, negative, noise, gamma, etc

.

پشتیبانی از عملیات چاپ کارت به صورت شخصی در صورت وجود چاپگر

.

استفاده از بیش از ۱۵۰ نوع قالب آماده و گرافیکی در طراحی کارت ها

.

قرار دادن عکس های دلخواه بر روی قالب های آماده

.

توانایی طراحی و تغییر تصاویر پس زمینه کارت ها

.

انتخاب مدل و طرح کارت از میان طرح های آماده

.

امکان طراحی کارت در اندازه های متفاوت

.

امکان چاپ کارت تا ساعتی ۱۰۰۰ کارت

.

انتخاب اندازه های استاندارد کارت ها

.

تنظیمات پرینتر برای چاپ با کیفیت بالتر

.

محیطی کاملاْ پویا و ساده

.

امکان ایجاد لوگو در clipart

.

چاپ کارت با بیشترین کیفیت

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 1225 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

140 فونت

 

مجموعه ی ۱۴۰ فونت بسیار زیبای فارسی را گرد آوری کرده ایم . این فونت ها را می توانید در تمامی نرم افزار های تایپی (نوشتاری ) مانند word ، notpad ، paint ، photoshop ، autocad وهمه برنامه هایی که می توان در آن متنی را تایت کرد . با دانلود این مجموعه فونت و نصب آن ، فونت به صورت خودکار در فونت های ویندوز شما نصب میشوند و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید . توجه داشته باشید که این فونت های با حرف B شروع می شود.

دانلوددر ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 817 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

bad piggies 1.3

 

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Bad Piggies این بار بسیار متفاوت تر از بازی های قبلی پرندگان خشمگین ظاهر شده است . در این بازی متفاوت شما باید در مراحل مختلف کار های بسیار متفاوتی انجام دهید ، به طور مثال خوک ها تخم های پرندگان خشمگین را بدست آورده اند و برای پنهان کردن آن یک نقشه آماده کرده اند ولی این نقشه از دست یکی از خوک ها به وسیله باد رها میشود و به پنکه اصابت کرده و چندین تکه میشود . ماموریت شما پردا کردن تکه های نقشه با استفاده ا ابزار ها و وسایل مختلفی است که به شما داده میشود . این بازی نسخه HD بوده واز گرافیک بسیار خوبیبرخوردار است . همچنین جلوه های صوتی این بازی همچون بازی های پرندگان خشمگین بسیار عالی هستند .

دانلوددر ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,055
  • بازدید ماه : 10,072
  • بازدید سال : 81,746
  • بازدید کلی : 5,507,801