loading...
بدو بیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
مرتضی بازدید : 431 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

اگر از آن دسته از افرادی هستید که مزاحم تلفنی و یا اس ام اس دارید این برنامه را از دست ندهید نرم افزار معروف و پرطرفدار دیگر از سری لیست سیاه تماس و SMS. امکانات این نرم افزار بسیار کامل و نسبت به رقبای خود از امکانات بیشتری برخوردار است.

برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار :

قابلیت بلاک کردن تماس و پیام کوتاه

قابلیت مخفی سازی تماس و پیام کوتاه

قابلیت تعیین قوانین خاص برای رد تماس، پیام ، روش پاسخگویی،….

قابلیت فیلتر کردن کلمات SMS

و امکانات مفید دیگر…

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 422 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

بازی Foozle یک بازی کارتونی زیبا برای اندروید می باشد در این بازی که مکعب های بازی ان را شکل می دهند باید این مکعب ها را بر روی هم بچنید. از دیگر قابلیت‌های این بازی، محیط گرافیکی زیبا و دوست‌داشتنی و 75 مرحله بازی در سه جهان رؤیایی می‌باشد.

دانلود در ادامه مطلب
مرتضی بازدید : 408 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

اسکایپ یک برنامه کاملا رایگان برای برقرای تماس با کامپیوتر و موبایل می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی صداست و همچنین از امنیت بالایی برخوردار است.از دیگر امکانات این نرم افزار محبوب امکان تماس تصویری یا همان ویدیو کال می باشد همچنین امکان  ضبط و دریافت پیغام صوتی افلاین را نیز داراست و میتواند بصورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند و دیگر اینکه شما با استفاده از این نرم افزار  می توانید چت متنی داشته باشید.شما می توانید اخرین ورژن این برنامه را در این پست دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 480 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

این نرم‌افزار  نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 360 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

حتماً تا به حال نام مرورگر بسیار قدرتمند و سریع Opera را شنیده اید. امروز افتخار این را داریم تا نسخه جدید این مرورگر با نام Opera Mini Web Browser 6.0 مخصوص گوشیهای با سیستم عامل آندروید را برای شما قرار دهیم. از ویژگیهای فراوان این مرورگر میتوان به: سرعت بسیار بالای باز کردن صفحات و قابلیت باز کردن چندین تب و استفاده کم از حافظه و کاربرد آسان و جا به جایی راحت بین صفحات اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 429 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم افزار برای نمایش فایل‌های PDF و قابلیت‌های درون آن می‌باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 648 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نام فیلم : آزاد راه

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1391

حجم : 471 مگابایت

خلاصه داستان :  روحاني جواني كه درگير يك موقعيت تراز يك عاشقانه است، وارد ماجراي قتلي ناخواسته مي شود. او كه خود قضاوت نيز مي خواند، بر سر دوراهي اعتراف و انكار و انتخاب بين عشق و ايمان قرار مي گيرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 464 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم)، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت می‌توانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند. این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه را نیز دارد. مثلا تنظیم کنید که هر روز سر ساعت مشخصی خاموش شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که هر روز آن را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که سر ساعت مشخصی (مثلا 3 صبح) خاموش شود. و یا بعد از گذشت مدت زمان معینی (مثلا 10 ساعت دیگر) خاموش شود. علاوه بر امکان خاموش کردن اتوماتیک، این نرم افزار قابلیت ریستارت، Log off ، و Sleep کردن کامپیوتر را نیز به صورت خودکار دارد .

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 442 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم افزار یکی از بهترین نرم‌افزار‌ها در بین نرم افزارهای چند رسانه ای است. Winamp یک نرم افزار سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت می‌باشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است.

 

دانلود در ادامه مطلب

مرتضی بازدید : 534 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست با برنامه Directory Lister Pro در خدمت شما هستم. این نرم‌افزار، نرم افزاری کارآمد برای مشاهده یا پرینت کردن لیست فایل های موجود درون فولدرها و دایرکتوری های مختلف ویندوز می باشد. همانطور که می دانید درون ویندوز ابزاری برای پرینت گرفتن لیست فایل های موجود درون یک پوشه و فولدر و دایرکتوری خاص وجود ندارد و اگر کسی قصد پرینت گرفتن فایل های درون فولدری را داشته باشد یا مجبور است به صورت دستی اقدام با تایپ و لیست گرفتن نماید یا با استفاده از print screen سختی کار را تحمل کند! ولی نرم افزار Directory Lister Pro برای رفع این مشکل ساخته شده است. توسط این نرم افزار به سادگی قابلیت پرینت گرفتن با جزئیات کامل لیست فایل های مورد نظر در فولدرها ممکن می شود. این نرم افزار میتواند تمامی فایل ها را به همراه جزئیات کامل پرینت بگیرد. برای مثال برای عکس توانایی نمایش دادن نام فایل،حجم فایل،فرمت فایل،متادیتا ها وجود دارد که هر کدام از این اطلاعات در ستون و فیلد خاص دسته بندی شده و به همان شکل پرینت می شود. برای دیگر فایل ها نظیر فایل های موزیک قابلیت نمایش و لیست کردن زمان موزیک،کیفیت بیت ریت موزیک و… وجود دارد. به طور کل این نرم افزار راه حلی برای حل مشکل پرینت گرفتن لیست فایل های درون فولدرها می باشد و شما می‌توانید این برنامه را از بدوبیادانلود دریافت کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 61

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سریال کره ای بعدی را شما انتخاب کنید :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 1357
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 6311
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,074
  • بازدید ماه : 10,091
  • بازدید سال : 81,765
  • بازدید کلی : 5,507,820